Gå til innhold

Sambo prøver å legge Mina nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt oss for at hun skal legges tidligere på kvelden. Frem til nå har hun lagt seg når vi har lagt oss, da har hun sovnet til puppen, men det gjør hun ikke nå uansett så da er det likesågreit å legge henne tidligere på kvelden.

I går tok det meg 2,5 timer til hun sovnet.. da var klokken 2 på natta.. nå har sambo holdt på i en time...

Vil ikke bysse/bære henne i søvn så dette kan ta tid. Gjorde det samme med Lucas og har hatt SÅ mye igjen for det i ettertid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til:o) Her har vi ikke tenkt tanken på å prøve å få Milla til å sove på den måten enda....er glad hun bare sovner om kvelden i det hele tatt;o/ Her ligger jeg i sengen og ammer til hun sovner og våger nesten ikke bevege meg etter hun har sovnet - ellers våkner hun igjen...phuuu...ser for meg hun blir godt vant og absolutt ikke vil bli lett å få til å sove på annen måte senere...men, men, det får vi ta når den tid kommer;o)

Skrevet

:o)

Sånn har vi gjor det her også, men når hun i går bestemte seg for å ikke gidde å sovne med puppen og heller ikke sovne før det var gått 2 timer så bestemte jeg meg.

Tok 1 time i dag! Og hun sover enda! Håper det varer

Skrevet

Ja, det er ikke bare-bare med å få inn rutiner på disse små;o) Milla ligger ikke i sengen sin engang. Legger jeg henne der når hun har sovnet våkner hun nesten med en gang og er så overtrett at hun bare holder det gående...i tillegg har hun jo kolikk, så får vente til den er overstått før vi prøver å få noen som helst rutiner inn...

Lykke til da, krysser fingrene for at hun sover en stund. Hvore lenge pleier hun å sove om gangen om nettene da? Her er det maks 2-3 timer.

Skrevet

Huff, sakkars. Kolikk er helt grusomt! Lucas hadde det også, da tok det tid å få rutiner, men det gikk etterhvert. Har dere prøvd kiropraktor? det hjalp veldig på Lucas, han ble ikke helt bra, men merkbart bedre.

Hun sover 4-6 timer første etappe, så våkner hun ca annahver time for å spise. Har brukt å stå opp kl 11, så nå blir det sikkert tidligere da..

Skrevet

Ja vi gjorde det sånn at på dagtid så sov de i voggen i stuen, men fra kl 19.00 så sov de på soverommet.

Nettopp for at de skulle skjønne forskjellen på dag og natt.

Gikk helt fint etter ett par uker.

Selvfølgelig våknet de jo men da fikk de pupp på soverommet, ikke i stuen.

De ble på soverommet hele tiden etter det, bortsett fra bleieskift da.

Skrevet

Ja, har vært to ganger til kiropraktor og skal igjen i morgen. Merket god bedring etter første timen, men fikk tilbakekall etter andre. Det går litt opp og ned - noen kvelder og netter er grusomme, mens andre går greit. Hun ser ut til å ha en ok kveld så lang - sitter hos pappaen sin nå og klynker bare såvidt...men det kommer vel snart tenker jeg:o/

Jeg teller bare ned til hun er 3 mnd...hører det er den "magiske grensen"...;o)

Skrevet

Jepp, sånn gjorde vi det med Lucas også!

Han var heller ikke ute av soverommet når det var natt, det fungerte hvertfall fint på han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...