Frk. Vable Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Både idag og igår ville ikke gutten vår sove når han kom i sengen sin. Han sovner med en gang han får pupp, men når han blir lagt i sengen, så våkner han og knirker litt og sparker av seg dynen. Så jeg kom på den gode ideen med å amme han mens han lå i sin seng... Så jeg måtte altså henge over sengen hans med puppen ute, mens jeg prøvde å holde meg fast mens jeg sto i knebøy, både igår og idag!!! Funket det, gutten sovnet med en gang!! Fortalte det til samboer etterpå, han holdt på å le seg ihjel.. SYns det var dumt han ikke var inne å så på...
Gjest Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Så sikkert bra ut! He-he... Gjorde noe det samme da vi var på ferie i fjor sommer. Hvis vesla ville ha litt pupp for å sovne i bilen like etter å ha stoppet og strekt litt på oss,brettet jeg bare opp genseren min og lente meg over henne i bilstolen med trynet mitt presset opp i sideruta på bilen! Gudskjelov at jeg har sota bakruter!! ;-)
Gjest Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 hehe, sånn lå jeg også første natten vi hadde mie hjemme. hun bare gråt og gråt, men sobnet med puppen i munnen .. så jeg prøvde meg på den der jeg også.... men uten hell for min del da ( mne jeg vet hvorfor nå da ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå