mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 det er jo salg på BArnas Hus imorgen og de har tilbud på lammeskinn. hva anbefaler dere med erfaring?lang eller korthåret?
Bystedt Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Korthåret. Da kommer det lettere luft mellom babyen og skinnet og det hjelper på å regulere barnets temperatur. (Men det ser litt finere ut med langhåret..) ;-)
Fugl Phøniks Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Vi fikk en sønn i januar, valgte å bruke langhåret skinn i sengen for å holde det lunt og varmt. Han storkoste seg og ble utrolig glad i både det å legge seg og kose med skinnet.. I vognen derimot har vi korthåret, det langhårede passer ikke så godt der, barnet glir lett i det. Tror ikke det burde bli noe pusteproblemer med langhåret skinn, det er luftig og ikke sååå langt. Lykke til :-)
Smellt P. Tjukka Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Ville nok valgt korthåret til soveskinn !
Willy Wonka Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Korthåret!! Leste en gang et sted at man anbefalte korthåret pga. et eller annet jeg i farten dessverre ikke kan huske....så for å være på den sikreste siden så kjøpte jeg korthåret!! ;o)
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 23. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2007 jeg har tenkt å bruke det i en kurv. som babyen skal ligge i på dagtid de første mnd. til vognen har jeg lammeskinnspose.
Willy Wonka Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Jeg ville gått for korthåret. Synes det ser mer behagelig ut for babyen også. Er det forresten salg på alle Barnas hus? synes de diverse kjedene kjører salg på enkelte av butikkene sine, ikke alle.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 Vi har langhåret.
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 23. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. september 2007 det står en annonse på det til høyre. tror det skal være hele landet ja. jeg bor arendal, så det er ikke akkurat store byen. regner med de har det på de store stedene også. men det er linker på de forskjellige kampanjene når du trykker på annonsen her på siden
Ranveig R Skrevet 23. september 2007 #11 Skrevet 23. september 2007 Kortklipt. Det blir bedre luftsirkulasjon, og eg meiner langhåra har såpass langt hår at babyen kan få tak i det og putte i munnen. Ekkelt med lange hår nedover halsen ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå