Gå til innhold

vil ikke legge seg på kvelden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

min lille tulle vil ikke legge seg om kvelden for tiden. har pågått i en uke nå. når jeg prøver å legge henne i sengen så skriker hun som om jeg legger henne på spiker. helt grusomt. hun har sovet på eget rom i et par mnd, er 9mnd nå. har gått helt fint å legge henne før, men nå slår hun seg helt vrang. sovner på fanget mitt gjerne to timer senere enn hun normalt legger seg.

noen som har et godt råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenner på gang?

Hva med å sitte inne hos henne en periode, ved siden av sprinkelsengen og stryke henne over pannen e.l? Eller bare være inni rommet, men UTEN å ta henne opp? Bare være tilstede for henne uten at hun skal få oppmerksomhet. Kanskje det ikke skal mer til. Er det for varmt på soverommet? Vi hadde litt av det samme problemet, og senket temperaturen ved å sette opp vinduet (pleide bare å lufte veldig godt en times tid før han la seg). det hjalp hvertfall her. Han var rett og slett for varm.

Hmmm...sikkert ikke gode råd, men håper det ordner seg.

Skrevet

Samme skjedde med oss, snuppa har sovet kjempegodt og raskt på kvelden, så forandret hun seg, over natten. Viste seg å være tenner. Da de hadde brutt gjennom var hun tilbake i gammel modus igjen.... :)

Skrevet

takk for svar! kan være tenner ja, har fått bare to..

tar alle rådene med takk og skal sjekke det, så håper jeg det blir bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...