aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Heisann:-) Ser vi har ikm på samme dag:-) Bruker du el-tester og når begynner du evt å teste? Jeg hadde 28 dagers syklus før MA for nesten 6 uker siden, fikk tanta igjen på fredag for første gang. Skal begynne å teste førstkommende fredag for å være helt sikker på at jeg ikke glipper på el:-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Hei:) Så gøy at vi har IKM på samme dag:) Så trist å høre at du hadde en MA. Håper du blir raskt gravid igjen! Jeg begynner å teste på dag 14 eller 15 tenker jeg. Pleier å ha EL mellom dag 15 og 19, har kort lutealfase. Lurt at du tester fra førstkommende fredag så du er sikker på å få med deg EL:) Hva slags tester bruker du? Bruker CB jeg, selv om de er litt dyre. Prøvde du lenge før du hadde MA? Jeg skal ringe legen i morgen for å starte utredning.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 23. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2007 Hei:-) Jeg bruker også CB. Er litt godt vant, ble gravid i første pp både med barnet mitt på 2 år og denne gangen som endte i ma i uke 19..Det var forferdelig, men er veldig klar igjen nå:-) Brukte el-tester begge gangene jeg ble gravid. Er jo bare så genialt:-) Nå er jeg veldig spent denne pp, ser liksom for meg at lykken har snudd for meg..Litt negative tanker innimellom... Masse lykke til hos legen i morgen, du får holde oss oppdatert! Kanskje du blir gravid igjen denne pp, så slipper du utredning?! *håpe, håpe*
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Oj, så sent som i uke 19:( Det må ha vært helt forferdelig! Du er jo utrolig sterk som har kommet deg gjennom det. Bra at du er klar igjen nå da. Håper du er like heldig dennen gangen og at det klaffer raskt:) Veldig genialt med EL-tester ja, da er man jo garantert å treffe. Prøv og tenk positivt:) Siden du har blitt gravid 2 ganger på første forsøk betyr det nok at du er veldig fruktbar, så da har nok ikke lykken snudd. Kanskje du sitter med en positiv test i hånda om 3-4 uker! Like spennende hver eneste mnd denne prøvinga. Håper vi kan følge hverandre over til 1. tri denn pp´n:) Tusen takk for lykkeønskninger. Skal holde dere oppdatert! Tviler på at jeg får time i morgen, men håper jeg får det denne uka ihvertfall. Skal fortelle hvordan det går. Hadde vært herlig om jeg ble gravid igjen denne pp så jeg slipper utredning. Håper du blir gravid igjen denne pp, og at den blir der i 9 mnd!! *krysser fingrene*. Masse lykke til! Vi må holde hverandre oppdatert:)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 Takk for det:-) Ja, prøver å tenke positivt, det er jo fryktelig spennende å se hvordan det går i denne pp!! Er bare noen dager til testingen begynner nå! Hører jo rykter om at det er bedre å teste på kveld enn på dag, men jeg tenker jo at urinen er utvannet på kveld, men hvis ikke kroppen er begynt å produsere LH på morgenen er en jo like langt.. Har du peiling på når det er best å teste? Krysser fingrene for klaff denne mnd for oss:-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Det er best å teste på ettermiddagen. Kroppen begynner å produsere LH på morgenen, så det er ikke sikkert den har produsert nok til at det slår ut på testen hvis man tester på morgenen. Jeg pleier å teste rundt kl 17 jeg. Da har jeg drukket lite og ikke tisset på minst 4 timer. Spennende at du skal begynne å teste snart. Håper dere får full klaff! Krysser fingrene for at dette er mnd vår!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 24. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2007 Ok, da skal jeg teste på ettermiddag jeg også. Vi får holde hverandre oppdatert:-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Det får vi gjøre:) Masse lykke til!!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 24. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. september 2007 Takk det samme:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå