Thunderstruck Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Har aldri hatt det jeg.Hvordan kjennes det ut egentlig? Har EL nå og det stikker til av og til.. Gnske vondt,varer i 3-4 sekunder. Er ikke gravid og går på PP og hadde mensen for 14 dager siden.. Håper noen kan svare meg..:-)
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Har alltid vært plaget av el-smerter når jeg ikke har gått på pillen. For meg er det en slags diffus følelse som jeg ikke klarer å sette helt ordet på. Det er som å ha masse luft i magen/buken som ikke kommer ut - et slags trykk nedentil. Kjenner av og til stikninger og, men det er trykket som er værst. Kan f.eks ikke løpe/trene denne dagen pga det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå