Gå til innhold

Eggløsningssmerter..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri hatt det jeg.Hvordan kjennes det ut egentlig? Har EL nå og det stikker til av og til.. Gnske vondt,varer i 3-4 sekunder. Er ikke gravid og går på PP og hadde mensen for 14 dager siden.. Håper noen kan svare meg..:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alltid vært plaget av el-smerter når jeg ikke har gått på pillen. For meg er det en slags diffus følelse som jeg ikke klarer å sette helt ordet på. Det er som å ha masse luft i magen/buken som ikke kommer ut - et slags trykk nedentil. Kjenner av og til stikninger og, men det er trykket som er værst. Kan f.eks ikke løpe/trene denne dagen pga det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...