Gå til innhold

Er ikke her så ofte lenger....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men som de fleste har fått med seg har jeg en ting eller to å slite med.

Men nå er alle grenser nådd, nå må jeg bare blåse ut litt. - Det finnes ikke mer tålmodighet.

Jeg trodde man var tålmodig eller utålmodig, men sånn er det ikke.....

Man har liksom et lager og når det er tomt finnes det ikke mer., kanskje hvis vi hadde reist 4 uker til en hvit, varm strand...............

Men det har vi ikke tid til. Mamma går meg fullstendig på nervene, barna har mistet alt av rutiner både rundt morgenstell og leggetid.

Selv har jeg alt av nerver på utsiden av kroppen, det holder å si bø til meg om dagen, så har du gjort det.. Da er tusen og ett ute.

Så nå om dagen føler jeg meg som verdens verste mor, kone, menneske og venn. Har ingen ting å gi, er så sliten.... Kanskje jeg skal legge meg inn på Holmsbu på ubestemt tid =0)

Men herfra kan det vel egentlig bare gå en vei, oppover???

Jeg regner i alle fall med at sengene våre er på plass i huset på tirsdag, og fra da bor vi der. Enten det er mulig eller ikke...

Det var mitt lille lette-på-trykket-bidrag. Ha en god søndag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får all min medfølelse!!

Bare tøm all gørra ut...om kort kort tid er dere på vei inn i huset...Så absolutt velfortjent...tålmodig eller ei!

Klem klem

Skrevet

Yesss!!! Øs det ut!!! Og du har rett i en ting... det kan bare bli bedre herfra!

Skrevet

Sender en trøsteklem jeg - det er no dritt når alt går på tverke:-)

men kan jo bare bli bedre etter dette:-)

Skrevet

Fytti katta, skjønner at du sliter nå, en trøsteklem kommer fra meg også. Håper inderlig at dere sover i det nye huset på tirsdag!

Og så gleder jeg meg til å se deg på modenfest i november :)

Skrevet

Jeg har vært på den hvite stranda noen uker og vet ikke helt hva det går i. Sender deg en opptur og to! Håper de når frem! Det er ikke kjekt å ha nerver på utsida. Jeg føler med deg og håper at det snart går oppover...

Skrevet

Huff ikke lett når alt føles bare slitsomt..

Sender trøst i bøtter og spann,

snart er dere i hus, tenkt hvor fint det blir!

Skrevet

Bare få ut gørra her du, det tåler vi fint!

Krysser fingre for at dere er inne i morgen og kan gjøre ting som dere vil når dere vil :o)

Skrevet

Dumme håndverkere som raserer livet deres! Det er en grense for alles tålmodighet - du har vært langt mer tålmodig enn jeg ville vært i stand til. Det er godt at sengene kommer inn i morgen. Det er vel like mulig å bo der som på "nåde" hos andre.

Stor klem til meg fra deg og håper å lese om noen dager at dere er på plass i det nye huset.

Skrevet

God natt ønskes deg med siste natt på "legd". Tenk, i morgen er sengene på plass og du kan SOVE I EGET HUS!!! Hurra!!!!! Synes du har vært kjempetålmodig, jeg!

Og så er vi mange som savner deg og gleder oss til du både er i hus og på nett igjen ;-)

Skrevet

Neinei - nå er det nok! Nå har dere jammen ventet lenge nok på dette huset; det er fryktelig å skulle bo på andres nåde så lenge!

Nå satser jeg alt på at dere er på plass i nyhuset, og at strittende nerver legger seg til ro, og at ungene fort faller tilbake i gode rutiner! c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...