<3MammaMia<3 Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Har man rett på kontant støtte når permisjonstiden er ute og man skal begynne å jobbe eller etter at barnet er ylt 1 år?!
Poteto Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 sikkert ikke om du skal jobbe, men om du bare vil være hjemme så får du.. ca 3000
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Jeg jobbet maaange prosent over 100 da jeg begynte på jobb igjen. Fikk uansett kontantstøtte så det er jo helt latterlig hi hi. Er nå ute i perm igjen får enda kontantstøtte men vil gjerne bytte pengene i en barnehageplass =0)
3b@rnsmor-30* Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 det er fra mnd etter barnet fyller 1 år, så lenge du ikke har det i barnehage.
<3MammaMia<3 Skrevet 23. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2007 Vi er så heldig at svigermor vil passe vesla når jeg skal ut i jobb igjen så da kommer jo kontantstøtten godt med!=) Da er det bare å søke da=)
Gjest Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Så fram til at barnet ikke er 100% i bhg så kan man søke på kontantstøtte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå