Gå til innhold

Er mors sykdom grunn for igangsatt fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i 37.uke, og babyen ligger langt langt nede i bekkenet og er festet. Blir min 4.fødsel. Legen har hele tiden sagt han kommer "lenge" før termin.

Nå har jeg store problemer med å gå pga smerter i lysken/isjasnerven/nedover foten, jeg har vondt i halsen og jeg føler det som om jeg begynner å få influensa.

Noen som vet om dette er grunn for igansetting?

I forhold til mors krefter for en fødsel eventuelt mors sykdom ikke bra for barnet osv.....

Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt sikkert ikke noe problem.

Jeg fikk modningsakupunktur 8 uker før termin og igangsettnings akupunktur 7-6 uker igjen til termin.

Han kom 6 uker før. Også min nr. 4.

Og jeg var bare DRITT lei av å gå gravid.

Skrevet

Ja, men ikke så lite som influensa osv. Må være alvorlig og i forhold til blodtrykk, hevelser, kan også settes igang pga moren psyke, men vet ikke hvor strengt dette er. Tror ikke du kan forvente det før uke 39-40, men er du heldig kan du prøve å få det gjennom da. Med mindre det står om liv og med fare for varige mên tror jeg det er så og si umulig å få igangsetting i uke 37! Men prat med legen din, han vet nok det meste! :o)

Skrevet

Niks, ikke i Trondheim hvertfall... Her gikk jeg 16 dager over tiden, var både forkjølet, kraftig bekkenløsning, isjasnerver i klem og div ubehag (naturlig nok), men ikke snakk om igangsetting så lenge barnet har det bra, navlestrengen og morkaka er frisk og alt ellers ser bra ut... Men vet det er stor forskjell rundt om i landet, så du får høre..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...