Gå til innhold

*urk*...Press i rompa....:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ahhhhhh...blir smårar her. Har i hele dag hatt sånne "tak" i rompa liksom....hehe, ikke lett å forklare meg. Minner meg om veene jeg hadde med sistemann ( hadde pressetrang allerede fra 4 cm åpning med henne ), bare at de selvfølgelig er mye mildere da:-)

Noen som vet hva det kommer av ell? Skikklig ubehagelig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det sånn at det "stikker" oppover i rompa liksom? :P *føle seg dum*

Skrevet

Hehe....føler meg litt dum her jeg å...*s*

Vet ikke helt åssen jeg skal forklare det, men kjennes vell mest ut som om jeg må på do.. ( uten å måtte det ) som om noe "presser" på tarmen liksom?..Skjønten??

:-p

Skrevet

sånn føler jeg også nå. pluss at magen er hard lenge nå. og babyen har roliegere bevegelser enn før idag.

Skrevet

Håper da ikke det er "føde" tegn, for jeg har fortsatt noen uker igjen, gubben er i Portugal og jeg har fortsatt ikke gjort noe klart til ungen kommer...*s*

Sengen er ikke satt sammen og klærne er ikke vasket....vogn er ikke i hus, den nye bilen kommer ikke før til uka, så barnesetet er heller ikke i hus.

Mmmmmm....generelt sett ikke mye som er i orden gitt....

:-p

Skrevet

ja da håper jeg for din del at det ikke er fødetegn . lurer på om det er hos meg. hadde ikke gjort noe siden det er temin idag

Skrevet

Mmm...vanskelig det her....ønsker jo for din del at det er det da..*ler*

Jeg er også gaske hard i magen, men snuppa er ganske så aktiv da.....så kan jo satse på at siden din er rolig, så samler den krefter til snarlig fødsel, mens min bruker opp alle nå og må hvile seg i noen uker før hun orker å komme:-)

*utrolig smart idè*

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...