Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/09/23/512899.html Undersøkelsen tar også for seg mobbing. Det er det mest av transportarbeidere og sjåfører, og mellom ansatte og sjefer. Én av ti sjåfører sier de blir plaget eller ertet av enten kolleger eller sjefer, mens bare 3 prosent av folk flest oppgir det samme. Det er altså de som ikke er transportarbeidere eller sjåfører.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 23. september 2007 Og en annen morsomhet: Det er det mest av transportarbeidere og sjåfører. Altså er det mest av de som ikke er folk flest.
Brava Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 -åpnet innlegget ditt i tro om at du hadde knekket Frp-koden. Må si jeg ble litt skuffet.. :-)
KaMa Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Uten å gå inn på linken.. Endelig kommer jeg inn under katagorien "folk flest"! :-DD
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2007 Og vips så ble du FrP velger. Potensielt i alle fall.
KaMa Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Hjelp! Fordi jeg ikke er sjåfør?? Betyr dette at jeg faktisk måå gå inn å se hva jeg svarer på?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2007 Slagordet for FrP er jo - For folk flest. Og nå har jo dagbladet (se sistat i HI) skrevet at alle som ikke er sjåfører er folk flest. Samtidig som de på en klønete måte sier at det er flest sjåfører i verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå