Plutseliten :) Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 ser fotball??? Sambo i stolen og datteren i sofaen. Heia Stabæk liksom...phu Egentlig burde jeg stupe i seng,minstemann fikk en forkjølelse kastet på seg i natt og kjørte våkenshow fra 2 til 5 Spennende å se om denne natten blir like snørrete Meeeeeeeen det er så kjedelig å legge seg. Får smyge meg ut en tur å sjekke været Stolt mamma til 2
♥Snulder Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Å nei da! Hverken jeg eller min kjære liker fotball!!
phantomet Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Vurderte faktisk om jeg bare skulle sakse ut hele innlegget ditt....og legge det inn igjen som mitt eget...*smiler* Her er yngstemann forkjølet også...og makan til mengde snørr har jeg aldri sett.. Fotball ser jeg ikke på, men det gjør heldigvis ikke mannen heller. Men de to eldste ungene følger med på fotball, og da særlig Stabæk
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Booooooooring!!!!!! Ser heller en dårlig film enn fotball....
Karomamma Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Jeg ser fotball og Karopappa også, gjerne to forskjellige kamper på to forskjellige TVer. Men jeg er ikke "idiot" altså, ser gjerne noe annet i stedet. Det gjør ikke han..... Huff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå