Gå til innhold

Er det bare jeg som ikke


Anbefalte innlegg

Skrevet

ser fotball???

Sambo i stolen og datteren i sofaen. Heia Stabæk liksom...phu :)

 

Egentlig burde jeg stupe i seng,minstemann fikk en forkjølelse kastet på seg i natt og kjørte våkenshow fra 2 til 5 :(

Spennende å se om denne natten blir like snørrete :)

 

Meeeeeeeen det er så kjedelig å legge seg. Får smyge meg ut en tur å sjekke været ;)

 

 

Stolt mamma til 2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei da! Hverken jeg eller min kjære liker fotball!!

Skrevet

Vurderte faktisk om jeg bare skulle sakse ut hele innlegget ditt....og legge det inn igjen som mitt eget...*smiler*

 

Her er yngstemann forkjølet også...og makan til mengde snørr har jeg aldri sett..

 

Fotball ser jeg ikke på, men det gjør heldigvis ikke mannen heller. Men de to eldste ungene følger med på fotball, og da særlig Stabæk

Skrevet

Booooooooring!!!!!!

Ser heller en dårlig film enn fotball....

Skrevet

Jeg ser fotball og Karopappa også, gjerne to forskjellige kamper på to forskjellige TVer. Men jeg er ikke "idiot" altså, ser gjerne noe annet i stedet. Det gjør ikke han.....

Huff :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...