Gå til innhold

Å NEEEEEEEI!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette er krise altså..... (litt langt!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har glemt en p-pille (gårsdagen) og jeg er kun på første brett etter at jeg hadde tatt en p-pille pause og byttet til et nytt p-pille merke!!! Har byttet fra Marvelon til Yasminelle 28 x 1.

Mannen og jeg hadde selvsagt sex i går og jeg vet ikke hva jeg gjør hvis jeg skulle bli gravid igjen... det passer svært, svært dårlig for å si det sånn!

Er det store sjanser for å bli gravid på første brett (skulle ha tatt "dag 12" med p-piller i går)??? What to do?? Jeg blir jo egentlig gravid bare jeg "ser" på en mann jeg - er svært fruktbar - så hva gjør jeg? Beskytter meg selvsagt ekstra de neste 14 dagene, og må bare vente å se, men fy søren - går det virkelig an å glemme pillen!!!!! Argh!!!!!!! Jeg er svært nøye på det og har aldri glemt så mye som en eneste p-pille på over 10 år!! Hvorfor akkurat nå?

Er det noe sjans for å bli gravid tror dere?? Noen som har erfaring? Må jo fortelle at jeg har blitt gravid på p-pillen (Marvelon) hele 2 ganger tidligere (var syk og gikk på en spesiell antibiotika kur begge gangene - er derfor livredd for å bli gravid på p-pillen på nytt) - derfor ønsket jeg å bytte til et nytt p-pille merke, tenkte kanskje at denne gamle typen p-piller ikke fungerte så bra for meg, yasminelle skal være en helt annen type p-pille med mer østrogen eller noe sånt enn Marvelon...

Håper noen kan hjelpe meg ved å svare meg... hva tror dere? Er det stor sjans for å bli gravid tror dere?? Trenger litt oppmuntring her altså...

Litt nervøs klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror sjansen er liten, men kjøp deg angrepiller så slipper du å være redd.

Skrevet

Er du redd for å være gravid så ta en angrepille i morgen..

Skrevet

det er alltid en sjangs, så tror jeg hadde brukt kondom frem til neste mens ja....

Skrevet

Kjempe!!!! Det tenkte ikke jeg på!!! Tusen takk - er det første jeg skal gjøre i morgen ihvertfall - stå utenfor apoteket når det åpner!!!

Litt mer lettet nå, puhhhh =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...