Gå til innhold

da har jeg fått mensen... blæh

Anbefalte innlegg

Skrevet

fem dager over ikm så kom mensen... og jeg som trodde jeg hadde fått en normal syklus nå... dustesyklus! dårlig gjort å lure meg på den måten! turde ikke drikke i helgen engang, så det var et såre strev med å skjule at jeg hellte ut vinen som veninnene stadig skjenka opp.. :)

må se det positive da.. skal til syden neste sommer, så da slipper jeg å dra med meg en bitteliten baby på flyet, kan småttisen ligge trygt i magen i stedenfor (forhåpentligvis)..

gleder meg til april jeg...

har alle ventejentene hatt en fin helg a?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, det må være slitsomt å gå å håpe sånn for så å bli skuffet. Jeg hadde også en idiotisk syklus før jeg begynte med pillen, så jeg er redd for at den skal tulle igjen når jeg slutter. Møkkagreier, det der!

Ha en fin uke!

Skrevet

det som er greia er at jeg har hatt skikkelig variabel syklus etter pilla (slutta for et år siden), men nå de siste månedene har jeg hatt 30 dagers sykluser og jeg trodde nå at det var det jeg hadde.. men så plutselig går det 35 dager og da begynner man jo å lure da! dustekropp!

Skrevet

så kjedelig da.. Men kanskje like greit med baby i magen når man er på tur da :)

Kjenner til den, mensen kommer ikke og jeg begynner å "håpe" at det har sjedd et uhell selv om jeg går på pillen enda. :P hehe.. Slutter på pillen om noen dager, er så lenge siden jeg har vært uten p-piller så aner ikke hvordan syklusen min kommer til å være :S Håper den er grei, siden jeg har kjøpt pearly pfc :P

Skrevet

Hatt en kjempe fin helg, med opp-pussing og familiekos. Gleder meg til å ha alt klart til vi starter prøving. Greit at all malingslukt er ute av huset før den tid..

Hadde trodd du hadde flytta fra oss her på "Snart Klar" jeg nå.. Synn det da, men koslig å ha deg her sammen med oss. :)

Klem

Skrevet

Her har folk kontroll på EL og IKM og det hele ja :) Selv skulle jeg hatt mensen for 2,5 uke siden. Hadde siste 12. august! Blir noen spennende dager. Bør kanskje kjøpe en test snart, men tror egentlig ikke at det er noe.. merker i hvert fall ingenting til det. Ikke et symptom enda!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...