Gå til innhold

Vintermammaer i bydel Østensjø


Sannali

Anbefalte innlegg

Hei!

Har lyst til å bli kjent med flere vintermammaer i nærområdet da det er her jeg kommer til å tilbringe mye tid fremover. Er det ønskelig å danne en BIM-gruppe i bydel Østensjø? Bor selv på Ulsrud og har termin 21. januar.

 

Ønsker dere alle lykke til videre i graviditeten!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Jeg bor på Skøyenåsen/Oppsal og har termin 4 desember.

Er med på et "Østensjø-treff" jeg! :)

Vi får prøve å få med noen fler!

Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten naboer da:) er 26. Vet ikke om flere gravide her, men har venninner som alle har blitt deler av store barselgrupper her oppe så det er nok plenty å ta av bare vi når dem alle:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Jeg bor på Lambertseter og er nettopp fylt 27. Venter min første 12. januar. Går masse rundt på Østensjø med hunden og er gjerne med på en gruppe der .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Ser ut til at vi er endel gravide i området:)

 

De som har meldt sin interesse til nå er:

Grete_76

snurkelure

simone21

blueeyes83

maddy

sola81

 

Jeg er 100% sykemeldt pga skranglete bekken, så har mye tid på dagene. Hvordan er det med dere?

Er det noe ønske om hvor og når vi kunne hatt et lite treff?

 

Ønsker dere alle en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig da! :)

Har også masse tid på dagen, 100% sykemeldt jeg og.

Skal vi bare bestemme en tid og et sted så kan alle som vil henge seg på? Kanskje et sted nær Tveita f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å komme med tid og sted så stiller jeg opp, men har ikke mulighet på dagtid da jeg er i jobb. Onsdager er forresten helt umulig for meg da jeg er på skolen de dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier dere til nå fredag den 5 oktober kl 11:30 på Tveita senteret?

Der er det jo flere cafeer ob butikker hvis noen er interessert i å titte på litt babytøy kanskje? ;)

Så kan vi jo heller treffes på nytt en ettermiddag senere så flere kan være med?

Høres dette bra ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! kan vell være greit og bestemme ein bestemt sted sia vi ikkje fra før av kjenner kvarandre og veit korleis dei andre ser ut.

 

Eg skal sjå om eg ikkje kommer meg bortover men på den tiden av dagen har eg som oftest bare så vit begynt og fungere, ting går framlies lit tregt om morgenen her.

 

Klem sola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er iallefall to cafeer der. Tenkte kanskje på den i andre etasje. Husker ikke hva den heter, bare vært der en gang selv før. Men den ligger helt innerst i kroken på en måte, i andre etg. Der har de en bra stor disk med baguetter, smørbrød og kaker og sånt :) Tror bare det er en cafe i andre etg, så bør være greit å finne. Vi kan jo bare møtes utenfor der?

 

Synd at du ikke får blitt med Geirunn, men vi kan vel sikkert ta et kveldstreff også!

 

Håper alle greier å stå opp da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok klare å finne frem, vi er jo ganske synlige med magene alle sammen:)

 

Ser frem til å hilse på dere som rekker å komme i morgen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Jeg får ha møtet til gode - er litt sliten i dag, så jeg tilbringer nok hele dagen på sofaen...

Tar det igjen siden!

 

Grete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk til Sola og Blueeyes for et veldig trivelig treff i dag!

 

Vi håper flere kan være med neste gang, og snakket om å ta et treff på ettermiddagen/kvelden slik at dere som er i jobb/skole også kan være med. Vi trenger jo nødvendigvis ikke ta en treretters, men kanskje kaffe etter vi har spist middag hjemme først?

Foreslår torsdag 18. oktober på Lille Persille på Brynsenteret kl 18.30. Passer dette for dere eller er det andre dager/steder/tider som er mer aktuelle?

 

Ønsker dere alle en riktig god helg!

 

Ps1: noen fler som skal på fødselsforberedende kurs førstkommende mandag på helsestasjonen på Oppsal?

 

Ps2: Sola: kan ikke sende deg PM pga manglende profil ser det ut til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg vil gjerne være med på neste treff! Så ikke gruppa før nå så fikk ikke vært med på det første :o( Jeg bor på Ulsrud og har termin 3. jan.

 

Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv takk! Kjempehyggelig å treffes!

 

Ettermiddagstreff er fint vettu. Hyggelig at det er fler som blir med.

18. passer fint for meg. :)

 

Skal forresten på kurs på Oppsal helsestasjon i morra ja! Vi sees iallefall sannali!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Det er også et annet møte for januarmammaer planlagt 18. oktober kl 1800 på Onkel Donald. Linken er postet av Nikitta.

 

Kanskje en ide å samkjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytter gjerne på dato, var ikke klar over at det kræsjet.

 

Hva sier dere til å flytte "Østensjøtreffet" til torsdagen etter, 25. oktober. Samme sted til samme tid hvis ingen har andre ønsker.

 

Ønsker dere alle en god uke!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har ikke sett denne linken her, jeg. Bor på Oppsal. Har termin 16.mars, er 27. Har lyst til å bli med på treff-håper bare jeg får det til. Skal gi beskjed seinere om jeg kommer eller ikke. Har en sønn på snart 3, men hvis det går bra for samboeren min så kommer jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...