Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer å ta turen til fame å fotografere lillejenta. har sett at det er et sånt tilbud til 500kr, inkl.et bilde.. men er det noen som vet hva det koster for ekstra bilder? finner ingen prisliste på hjemmesiden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke gratis for å si det sånn, ganske mange tusen for en forstørrelse. Send en mail og be om prisliste!

Skrevet

Det kommer an på hvilke bilder du vil ha men det er dyrt hos Fame. Vi var der, flotte bilder men veeeldig dyrt. Vi kjøpte bilder for 10.000,-

Skrevet

Det er ganske dyrt. Vi kjøpte 2 gavepakker vi da, en med 5 like bilder og en med 5 ulike bilder. I den med 5 like bilder kosta de 400,- pr stk og 5 ulike 500,- pr stk. Det var ikke så ille syns jeg, da fikk besteforeldre bilder og..

Skrevet

Og det bilde du får gratis kan du oppgradere til 20x25 for 300,-

Skrevet

Jeg var hos Fame i Bergen for et par uker siden med gutten min på 4 mndr. Jeg var desverre ikke fornøyd. For det første følte jeg at fotografen syntes det var kjedelig å ta bilde av nok en baby. For det andre var det dyrt.

Jeg føler jeg kan uttale meg da dette var 4. gangen vi var hos fotograf med gutten vår. Nå vet ikke jeg hvor du bor men vi har brukt en fotograf i Bergen som heter Fotograf Kate Monica og der har vi vært kjempe fornøyde!!! Hun tar 1/3 av prisen til en vanlig fotograf. Da regner jeg ikke med Fame siden de er ulovlige dyre! Hun driver hjemme hos seg selv da hun er i oppstartningsfasen, men det ligger veldig sentralt og hun er veldig proffesjonell! Hun har tidligere jobbet hos en kjent fotograf i Bergen.

Her er adressen til hjemmesiden hennes: http://fotografkm.piczo.com

Jeg var også hos henne 11 dager på overtid og tok nakenbilde som mannen min fikk som en overraskelse på sykehuset!

Skrevet

da blir det jo ca 100kr pr ekstra bilde da... men hva med ekstra forstørrelser? rundt 15x20 eller 20x25?

Skrevet

Pakkene med 5 like bilder blir 2000,- og 2500,- for 5 ulike bilder, de er 14x18. Husker ikke helt prisen for større, men tror det er noen tusen assa.. Vi bestilte ett bilde på lerret 40x40 (alltid ønska meg det ;) ) det kosta 3200,-. Det er ulike priser på visningstime, altså hvis du bestiller bilder når du er for å se på de, da er det billigere enn å bestille senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...