Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 50% barnehage? Er det sant at de går etter inntekt?? Synes det hørres urettferdig ut, jeg er arbeidsløs men samboer tjener veldig godt...ser de på min eller hans inntekt?! Hvis vi har en 650 000 kr utbetalt i året, hvor mye må vi betale for 50% bgh plass? TUSEN TAKK for svar:-))))
Enitsirk79 Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Maxpris er vel 2330? og så koster det jerne 10-200 kr ekstra for mat og frukt.
ettie Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Ja det går etter inntekt. Hvorfor mener du det er uretferdig? Siden dere er sambore vil de nok se på DERES inntekt. Det vil si begge sin. Tror nok dere må betale full pris (på deres 50%) Hva det koster da kan ikke jeg si, men det ligger stort sett tabeller på komunen sine sider der som du bor. Prisen varierer noe etter komune, og om den er privat.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 HI her. Å er det like dyrt som hvis jeg hadde hatt henne 100% i bgh?? Det kan det vel umulig være siden man for halv kontant støtte hvis man kun går 50%...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå