Gå til innhold

Når begynner du på jobb imorgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner 07.30.... Må vel snart legge meg tenker jeg, hehe.... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8.00, begynnte 7.30 før, men er veldig glad jeg kan begynne senere. Her ei i friluftsbarnehage og det tar en evighet å kle på og levere henne langt inni skauen..

Skrevet

I morgen har jeg fri, har hatt arbeidshelg, men i dag begynte jeg kl 07! DET er tidlig altså!!

Skrevet

7 begynner jeg. Skal levere tuppa i barnehage kl. 6.45 og så er det rett på jobb!

Skrevet

Begynner 7.30, kjører herfra 6.40..

Skrevet

Har "fri" imorgen:-)

Men dagen starter klokken 07.00 fordet!!

Skrevet

Skal ikke på jobb i morgen siden jeg nå ligger på sykehuset klar for laparaskopi i morgen, men skulle jeg vært på jobb var det 8-halv9. Begynner strengt tatt halv ni, men passer greiest ut med bhglevering og frokost med 8...

Skrevet

Jeg begynner på jobb kl 0800, klokka ringer 0600 (alt for tidlig). Først ordner jeg meg selv, spiser frokost og smører mat. Når klokka er 0700 vekker jeg snuppa, seinest 0740 reiser vi til barnehagen.

Godt det er ferie snart, så det er kun i morgen vi skal tidlig opp. På tirsdag reiser vi 2 uke til Tenerife, det skal bli deilig:)))))))

Skrevet

skulle jeg vært på jobb skulle jeg begynt 8.

men jeg skal på kurs i vikersund som begynner kl 9, så vi reiser herfra kl 7.30

Skrevet

Begynner 16.00 som jeg gjør hver dag hele uken.Bortsett fra lørdager da jeg begynner 07.00

Skrevet

I morgen begynner jeg kl. 15.. Skulle ønske jeg hadde en jobb jeg begynte tidlig i og sluttet "tidlig" i hver dag, men sånn er det nå ikke..

Skrevet

06:00, må stå opp kl 05:00. Synes det er passe tidlig jeg da...

Skrevet

08.00

Skrevet

Et sted mellom halv åtte og åtte. Jeg kan flekse litt, ingen er så avhengig av meg at jeg MÅ være der kl halv åtte. Heldigvis, for de morgenene når ungene slår seg vrang, er ikke morsomme.....

Skrevet

15.00 - 03.30..eller til klokka 7 dagen etter..

Skrevet

07.40. men dagen med barn starter myyyyyyye før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...