Gå til innhold

æsj jeg er så deppa i dag:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

orker ikke legge ut om hvorfor, men syns så fryktelig synd på meg selv:( Det meste er egentlig bare dritt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen i klubben

*klemme*

Skrevet

usja vennen :( vil du snakke på msn? synes synd på deg jeg også, da er du ikke den eneste :) sender deg mange gode klemmer og håper på at dritten ordner seg..

Skrevet

Sender en kjempe god-bedring-klem

Skrevet

Me too...

* Broren min ligger på Aker sykehus med avrevne sener i skulderen og innlagt stålplate i skulderen.

* Fikk mensen i dag.

* Stefaren min er en kverrulant.

* Flisa er trassig!

Er forholdsvis sliten og lei akkurat nå!

Skrevet

Uffda.... det høres ikke bra ut. Kanskje du skal gi deg selv et par dager fri og tenke kun på deg selv, har fått inntrykk av at du har mange jern i ilden. *klemme på*

pst.... husmorferie gjør godt :o)

Skrevet

Gratulerer som nygift:) Det største problemet er nok at jeg ikke aner hvordan jeg skal gjøre ting bedre. Føles ut som alt rakner og at livet går i dass. Utrolig kiip følelse faktisk.

Skrevet

takk for klemmer:) Trenger dem!! Mami jeg skulle så gjerne, men orker ikke det en gang hvis du skjønner.....melder deg i morgen.

Skrevet

Takk, sånn kan det gå når kroppen er lystig av rødvin og bena ikke stokker seg riktig....

Håper det ordner seg for deg også, i morgen er det en ny dag!

Skrevet

*stoooor trøsteklem fra meg og snuppene* håper ikke det er noe alvorlig, vennen!

Skrevet

Huff da, trasige greier LOTP. Har selv hatt en dritthelg, men heldigvis bare på jobb. Stor klem til deg, håper på bedre tider for deg framover. :o)

Klem

Skrevet

Uff da, snuppa:) Pakk kofferten å bli med til Tenerife til tirsdagen, det hadde du trengt!!! 2 ukers husmor ferie hadde nok gjort susen:))

Håper alt ser lysere ut i morgen:) StOOOOOOr klem!

Skrevet

Takk for det. Ta en ting av gangen og finn den løsningen som passer best for deg, så skal du se at flokene løser seg.

Alt ordner seg for snille jenter ;o)

Skrevet

usj, jeg skjønner vennen :(

Nå blir jo jeg lei meg også når du er lei deg da! Får håpe dagen i morgen blir bedre,,, vet alt om sånne møkkadager *blæh*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...