Gå til innhold

balooa:-)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

grattis med mini:-)) glemt å gratulere jeg... *skamme meg*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk! Hehe det er greit.

Haaper du er i bedre form?!

Skulle ikke du starte paa en ny kur?

Skrevet

hvordan er mini??? sover han mye?

Er noe bedre nå.. klarer å gjøre annet enn å løfte kaffekoppen..

Men skla ta alt med knakenes ro i to uker... ganske kjedelig når en ser at ting mååå gjøres. Vinduer som MÅ vaskes, støv som MÅ tørkes og andre småting sambo ikke klarer...

Når mensen kommer så er det pergo her i hus:-))) juhuuu... også har jeg funnet ut at om vi ikke blir gravide alene innen mai mnd, så drar vi til danmark:-)))

Skrevet

danmark e bra, ble selv lykkelig gravid der, med tvillinger...husker ikke hva klinikken het, men legen heter kim marki, en av de beste sies det!! lykke til

Skrevet

Jeg har hört mye bra om Danmark selv, men jeg maa innrömme at jeg ikke er ekspert paa temaet. Men tenk om det skulle blitt dobbelt lykke for deg og, som med Iben, og dere faar tvillinger..!?!?

Huff, jeg har skikkelig medfölelse for deg, vanskelig aa sette meg inn i din situasjon, men jeg haaper virkelig virkelig at det klaffer for dere naa. Du har jo vaert her siden för jeg selv ble medlem og..

Mini er super, det er en jente, og hun spiser masse, og sover en del. Samboern min er paa Gran Canaria i noen dager pga jobb, saa det er bare oss to hjemme, men det gaar helt fint det! Hun vokser og forandrer seg hver dag!

Skrevet

Har også hørt supre ting om danmark... og det er en annen kultur av behandling av mennesker der. En får respekt og blir tatt vare på.. Og det er ikke dyrere der enn privat ivf her... en får jo en liten ferie og kos på veien også:-)) Så jeg har hvertfall et mål langt der framme, noe å se fram til.-)) Og må være flink å spare penger.-))

Vi har jo prøvd i 25 pp nå og det merkes på psyken hvor mye jeg øsnker meg et barn.. er ganske sårt om dagen. Men har jo flotte venner som lar meg delta i sine graviditerer:-))) så har jo et plaster på såret:-)

Er mini jente?? Trodde det var en gutt jeg... tihi... hva som skjer rundt meg om dagen assa...må virkelig sove med skylapper på...

Så kos at dere koser dere alene da:-)) Flink du ser som klarer å være alene så tidlig i barselperioden din:-)) Har du bilder av frøkna på profilen?? sender deg en pm nå jeg... tihi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...