Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg skal fullføre allmenn påbygg etter jul, er då ferdi tili i juni.. vil ikke jobbe til neste år, får eg noe som helst støtte da? eller må eg jobbe/fortsette på skole?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får vel ingen støtte om du har samboer med inntekt. Forstår det slik at du ønsker å være hjemme et år til for å være sammen med barnet ditt. Kontantstøtte får du jo.

Skrevet

så eg får litt penger utenom barnetrygd?

han er i full jobb..

 

ja, vil være hjemme 1 år til..

Skrevet

Ja, du får kontantstøtte frem til barnet er 3 år. Er ikke sikker på hvor mye det er men noe over 3000 i mnd tror jeg. Sjekk det på nav.no

Skrevet

Er vel de 3300,- da, kontantstøtte.. Ellers er det vel ikke noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...