Poteto Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 eg skal fullføre allmenn påbygg etter jul, er då ferdi tili i juni.. vil ikke jobbe til neste år, får eg noe som helst støtte da? eller må eg jobbe/fortsette på skole?
Poteto Skrevet 23. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 23. september 2007 blir samboer om 1 uke eller 2..
Mamman til M&E Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Du får vel ingen støtte om du har samboer med inntekt. Forstår det slik at du ønsker å være hjemme et år til for å være sammen med barnet ditt. Kontantstøtte får du jo.
Poteto Skrevet 23. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2007 så eg får litt penger utenom barnetrygd? han er i full jobb.. ja, vil være hjemme 1 år til..
Mamman til M&E Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Ja, du får kontantstøtte frem til barnet er 3 år. Er ikke sikker på hvor mye det er men noe over 3000 i mnd tror jeg. Sjekk det på nav.no
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Er vel de 3300,- da, kontantstøtte.. Ellers er det vel ikke noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå