Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Jeg skal på 6 ukers kontroll i morgen. Har fått en kviselignede sak på kjønnsleppa. Det gjør j... vondt og det er verk inni. Noen som har peiling på hva dette kan være? Kjønnssykdom? (har klemt den ut, så den vises ikke) I tillegg klør jeg noe forferdelig i rumpa. Tørr jeg ta opp dette med legen? Føler meg deppa og urolig.
mamman te Vetle og Alma Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Når du skal til legen har jeg villet tatt opp alt som plaget meg, bare greitt å bli ferdig med det! Ikke noe artig tema da, men bedre å si det å få gjort noe med det:) Jeg skal nå til legen imorgen med rompa mi, så du er ikke den eneste;)
mammantilMathias Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 den kviselignende saken er mest sannsynlig ei kvise.. Ganske vanlig.. Men spør legen for sikkerhetsskyld.. Kløinga i rumpa kan være hemoride..Det er ganske vanlig med hemoride i svangerskap og etter fødsel.. Fryktelig ubehagelig det der!!! Du får kjøpt reseptfritt på apoteket til å behandle det med, men det er sikkert ikke så dumt å snakke med legen om det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå