Gjest Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Hei jenter.. Vet at temperaturen skal fortsette å stige etter EL dersom man er gravid, men den kan jo bare nå et visst punkt. Den kan jo ikke stige i det uendelige. Jeg lurer på hvordan den skal se ut ved graviditet derfra?! Noen som vet? Synker den igjen etter 2-3 uker? Holder den seg fortsatt høy? Varierer den mellom høy og lav?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Den stopper vettu:) Selv om man er gravid kan det variere med høy og lav, men gjevnt over er det alltid høy. Etter IKM stabiliserer den seg på ett punkt. Er ikke en bestemmt temperatur, så det er egentlig vanskelig å forklare.
Gjest Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Takk for svar =) Var det jeg tenkte på. Etter IKM, liksom. Den stabiliserer seg altså?! Takk igjen for svar
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Hvis du går inn på min fertilityfriend chart og ser på den som er fra mars 2006, da ser du hvordan den så ut litt videre i svangerskapet mitt. Min for en del ned av og til, ikke alle har det slik. Noen ligger mer stabilt
Gjest Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Takk Tryne! Hjalp å se noen andre sin chart.. =) Tempen min har vært nedi det den er dagene mellom mens og EL. Forstår du? Og jeg har hatt en blødning på 4 dager etter det jeg tror var EL. Jeg vet ingenting lenger =( Det er en lang, lang historie som blir altfor lang til å fortelle her, men kan forsøke å korte inn. Testet positiv i uke 34, men mistet i SA dagen etter. Ca den 23. aug. Blødde i 3 uker. Da jeg var ferdig å blø, testet jeg negativt. På 2 tester. Hadde sex med en gang jeg sluttet å blø. Ca 4 uker etter SA'en følte jeg meg igjen gravid. Tok en ny test da (altså ca en uke etter EL) og testene var igjen positive. Tenkte at, yes, nå satt den igjen, men dagen etter begynte jeg å blø KRAFTIG. Men kun da jeg stod opp. Den kraftige blødningen avtok fort, og jeg blødde litt de neste 4 dagene. Dette er litt over en uke siden, og jeg tester fortsatt positivt. Innbiller meg at testene har blitt litt sterkere også, men dette kan som sagt være innbilt?! Har halsbrann, noe jeg ALDRI før har hatt. Kjente det første gangen rett før SA'en. Vet da søren jeg!! Får vel bare vente å se... Takk igjen for at jeg fikk se charten din, og lykke til me prøvingen
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Du trenger ikke å haSA selv om du blør. Vil råde deg til å gå til legen å få tatt blodprøve
Gjest Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Hei igjen =) Vet at jeg nok bør til legen for å finnre ut for sikkert, men har rett og slett ikke tid. Og dessuten så vil jeg jo veldig gjerne være gravid, og derfor haster det liksom ikke. Skjønner? Er jeg gravid, så er jeg gravid, og hvis ikke så dukker b\vel TR opp snart.... Ang SA og blødning, så vet jeg at en kan blø og samtidig være gravid, men det er bare det at blødningen min 4 uker etter første SA var så veldig kraftig! Jeg blør normalt veldig lite under mens... Vel, vel, time will show!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå