Gå til innhold

Dritt lei av å være mor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette sa min kjære mor til meg i dag : ) Sitter på overtid og gav beskjed om at jeg ikke satte pris på at hun ringte flere ganger om dagen bare for å sjekke om det er hendt noe nytt. Får hun motstand må hun angripe med engang eller gjemme seg bak svak selvfølelse/nerver. Må bare få sagt at jeg er så dritt lei av å ha henne til mor. Skulle ønske det var bytterett. Jepp den var slem og godt å få det ut.

Ha en fin kveld alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmmmmmmmmmm. er det da bedre å være foreldreløs??

Stakkars mora di

Skrevet

Uffda....syns vel at den var veldig slem jeg da...Hun mener det sikkert godt å bry seg om deg da:-)) Av og til sier man mye dumt som man ikke mener i det hele tatt i ettertid:-)

Skrevet

Jeg forstår inderlig godt at du blir både lei og frustrert, men enkelte mødre er bare slik, får håpe su og jeg ikke blir sånn! Har også en slik mor, og jeg bruker også å si fra, det er lov, og det er IKKE synd på mødrene våre fordet!!! :)

Skrevet

Jeg har også en sånn mor. Hun blir ekstremt knekt og såret hvis jeg ber henne back'e off... Tar alt som skjer i mitt liv så voldsomt innover seg, og truer med å flytte langt vekk for å slippe alle sorgene jeg påfører henne.

Samvittigheten min ovenfor henne er helt svart, selv om jeg vet at jeg ikke burde føle det sånn. Hun er en kjempesnill og opp-ofrende mor, men blir veldig slitsom og syns veldig synd på seg selv!

Prøver å tenke at det ikke er synd på henne, jeg er voksen og hun må respektere mine egne valg, men det er ikke så lett når hun reagerer med gråt og fortvilelse når jeg prøver å si fra om dette.....

Skrevet

heldig du som har en mamma som bryr seg da!!

moren min er død hun så du må tenke på hvor heldig du er!

Skrevet

Hmmmm! Tenk om dine barn sier det samme om deg om noen år....

Ha en fin kveld du og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...