Gå til innhold

Vegg-stellebord??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Vi leter desperat på nettet her etter et vegg-stellebord som IKKE er fra Brio eller Ikea. Har noen noe tips -helst nettsider å anbefale??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har kjøpt en vegg-stellebord som heter Pippa veggsesam, hos Reflex Babyplantens AS for 2 dager siden fordi mannen min ville ha den til toalettet slik vi kan pleie babyen inne enn å bruke stellebordet på soverommet, det gjorde vondt i ryggen hver gang når vi pleide datteren vår for 3 år siden på feil vei av stellebordet. Slik vi vil ha et rette vegg-stellebord. Det koster 1690 kr, men vi fikk bare 10 prosent billigere, til 1521 kr på grunn av stellebordet var siste produktet! Men du kan jo prøve Reflex Babyplantens AS eller søk "Pippa veggsesam", hvis det finnes i Arendal, Kristiansand, Oslo?

Lykke til og hilsen fra maren04

Skrevet

NB! Vi skal ha barn til november om 7-8 uker derfor vi har kjøpt et nytt stellebord som var siste!

Skrevet

Hmm, det lurer jeg også på...

Finner forresten ikke det pippa-stellebordet på nettet...

Vi har liten plass på badet, og må nok ha et til å feste på veggen. Det på ikea er ikke så veldig fint spør du meg... Men kan jo være vi bare må kjøpe det...

Skrevet

Hei! Prøvde å søke på Pippa veggsesam, men fikk ingen treff. På Reflex Babyplaneten, så fikk vi opp hjemmesiden til Reflex, men vi fant ikke noe vegg-stellebord der heller. Huff, så vanskelig dette skulle være da...

Skrevet

www.babyproffsen.se har

er noe finere enn det fra Ikea, er helt hvitt....men ellers ganske likt

Da er vi to som jakter på vegg stellebord - si fra om du kommer over noen andre, så gjøre jeg og det!

Begynner å haste her....

Skrevet

Hei jeg har også sjekket og søkt etter Pippa veggsesam som jeg kjøpte for 2 dager siden og kvitteringen viste "Pippa veggsesam" made in Sweden, vet ikke hvorfor dere har prøvd å finne vegg-stellebordet med samme navnet for "Pippa veggsesam" på pappesken her jeg leste på og vet ikke hvorfor. Jeg har også søkt i internett, men det finnes ikke navnet på vegg-stellebordet, så merkelig. Det finnes en siste vegg-stellebord på Reflex Babyplanten AS, Arendal der jeg så og det var bare 2 stykker der, ene kjøpte jeg mens annen er på butikken.

Skrevet

Du kan prøve å ringe til Reflex Babyplaneten AS, tlf: 3709 9970

Hvis det finnes en siste vegg-stellebord?

Skrevet

Hmm, nå så jeg et stellebord på en av album-sidene, til ei som heter Momsen... Det heter Troll...

Noen som vet hvordan man finner brukere her på bim, slik at man kan sende PM??? Hadde vært interessant å høre hvor hun har kjøpt det!!!

Skrevet

hehehe..........jeg fant denne....

http://www.billeas.no/stellerom.htm

4900,- uten mva.....

tror ikke det!

De har troll på barnas hus-men nettsiden sier ingenting!

og ikke svarer de på tlf heller.....

Finner en kampanje fra 2006, så de har hvertfall hatt denne før

Men , hvis jeg rekker det, stikker jeg innom i morgen etter jobb -

og da kan jeg jo si fra om hva jeg finner ut!

Skrevet

De hadde ingen vegg stellebord på Barnas Hus lenger....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...