Gjest Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Eller er det bare jeg som etter 2 barn har funnet ut at jeg er lesbisk? hehe:)
*ønsker nr 2* Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 kan vel stilles i kombinert klassen heheh
Gjest Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 er bifil men sammen med en goood mann, og det har jeg tenkt å fortsette med=)
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 ikke meg, men to mammaer i bhg. Ser både søtt og romantisk ut. Slipper å bekymre seg for prevensjon og uønsket graviditet også, hehe. Veldig koselige damer begge to. Ellers var omtrent halve borettslaget der vi bodde før, homofile.
Plutselig_gravid Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 hehe:o) Er verken lesbisk eller bifil. Eller, dvs at jeg kan tenne på jenter seksuelt, og har hatt seksuelle forhold til jenter, men har aldri vært forelsket i en jente. Mannfolk derimot. De forelsker jeg meg fort i:o)
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 Bifil, men sammen med en mann. Kjenner flere som har det som deg, hovedinnlegger. Noen bruker litt lengre tid enn andre på å innse legningen sin:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå