Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Er 9 1/2 mnd, klarer hverken åle eller krype. Prøver å motivere med leker men han får det ikke til. Flere som har så trege barn? Nå synes jeg det er på tide...
båneiverden Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Hvis det er noen trøst så vet jeg at slike ting kan være genetisk betinget, så hvis du eller pappaen også var litt "trege" eller ikke krøyp så kan dette være arvelig. Men det GJØR ingenting, for de tar det igjen!!!! Sitter han stødig så ville jeg ikke vært bekymret
Alvepike Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Er ikke treg nei, bare det at vi som har barn som kryper tidlig gjerne liker å så det, mens de som har barn som ikke er tidlig ute ikke sier noe. Forresten jeg krøyp ikke før jeg var 10-11 mnd, og det er heeeelt normalt. Bare vær glad at poden venter litt, så slipper du å løpe etter hele dagen he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå