Gå til innhold

han kommer seg ingen vei.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 9 1/2 mnd, klarer hverken åle eller krype. Prøver å motivere med leker men han får det ikke til. Flere som har så trege barn? Nå synes jeg det er på tide...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er noen trøst så vet jeg at slike ting kan være genetisk betinget, så hvis du eller pappaen også var litt "trege" eller ikke krøyp så kan dette være arvelig. Men det GJØR ingenting, for de tar det igjen!!!! Sitter han stødig så ville jeg ikke vært bekymret ;)

Skrevet

Er ikke treg nei, bare det at vi som har barn som kryper tidlig gjerne liker å så det, mens de som har barn som ikke er tidlig ute ikke sier noe.

Forresten jeg krøyp ikke før jeg var 10-11 mnd, og det er heeeelt normalt. Bare vær glad at poden venter litt, så slipper du å løpe etter hele dagen he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...