Gå til innhold

Vegg stellebord!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Vi sitter desperat og leter etter vegg stellebord som IKKE er fra Brio eller Ikea. Har noen noe tips -helst nettsider å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.biteringen.no

De har et kjempestilig som kan brukes som leksepult etterpå. Ligger under nyheter.

Litt dyrt da men...

Vi har et på jobben i tre, som også er kjempefint - mne hsker ikke merket.

Skrevet

Litt dyrt, ja og så lignet det litt på et do-lokk når det var oppslått, hehe. Takk for tipset. Anyone else?

Skrevet

dytter litt, jeg -detter jo så fort ned!

Skrevet

Det var kjempe-fint, men FRYKTELIG dyrt!

Skrevet

Hva er galt med Brio og Ikea sine da? Vi har Brio Vegga og er godt fornøyd med det.

Skrevet

TROLL sitt fra barnas hus. Kjempefint, og veldig praktisk, med gode hyller inni. Jeg er superfornøyd!!!!

Skrevet

Troll sitt, fra Barnas Hus er knallfint! Hvitt, helt enkelt, i treverk og tåler masse! Har utrolig fine hyller inni, til klær, bleier osv..! Får også plass til stellematta fra Ikea inni med håndkle oppå :-D Anbefales på det varmeste!

Skrevet

Hva er adressen til dette barnas hus da? Hehe, har aldri hørt om det før, jeg...;-)

Skrevet

Troll sitt koster bare 1200 kr også. Fineste jeg har sett til nå også!!!

Skrevet

www.barnashus.no. Hvor bor du da? igjen; kjøp Troll, du blir garantert fornøyd!!!:)

Skrevet

Vi kjøpte det på tilbud til 990,- og er så fornøyd :-)

www.barnashus.no, men det er ikke nettbutikk da, vet ikke om du kan kjøpe det på nett noen sted..! Om du bor i nærheten av en Barnas Hus-butikk har de det hvertfall :-)

Skrevet

Var jo ingen bilder på nettsiden til barnas hus...arrrg! Er det noen som vet hvor man kan få SE dette stellebordet til Troll. Har hørt så mye fint om det nå

Skrevet

Ikke så langt unna Drammen -den nærmeste butikken blir vel i Sandvika. Men det hadde selvfølgelig vært en fordel å sett det først før vi tok turen dit :-)

Skrevet

Det står ikke det på hjemmesiden dems. Huff så vanskelig dette skal være da...

Skrevet

Men ville tatt en tur til Sandvika da, er jo ikke sååå langt da ;-) Er jo masse fint å se på der, hehe..!

Skrevet

Vil helst se det NÅÅÅÅ, hehehe, men joda, vi får nok ta oss en tur etterhvert :-)

Skrevet

Men du, jeg har jo bilde av mitt, kunne godt lagt bildene i profilen min..! At ikke jeg tenkte på det før, hehe..!

Skrevet

GULL!! Tusen takk, mamsemoms :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...