ღhælgelainnღ Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Tenkte å holde to selskaper for gutten vår. Et selskap hvor han kan be noen barn fra barnehagen hans og noen andre barn han kjenner. Så tenkte vi å ha et familieselskap, hvor besteforeldre, onkler osv. kan komme. Pleier dere å velge et slags "tema" i slike bursdager, eller har dere noen gode tips til hvordan man kan legge det opp? Han er veldig glad i kaptein sabeltann, men har ikke akkurat lyst til å arrangere karneval heller. Hva er best å servere da, pølser og lompe, eller? Trenger sårt noen gode idèer og forslag nå på hvordan vi best kan lage et artig selskap for han. Når det gjelder familieselskapet, tenkte jeg bare å servere kaker og kaffe, er jo mest voksne der uansett, så da får de underholde seg selv syns jeg :-)
Plutselig_gravid Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Lillegutt blir 4 år om 3 uker og jeg tenker også å ha to besøk. Et familiebesøk og et for "barna i gaten". Siden barna i gaten er mellom 1 og 10 år skipper jeg tema, bursdagsleker osv. Så det blir mer frilek:o) Kommer til å servere enten pizza eller hotdog - sjokoladekake og muffins i barnebesøket. Og så blir det selvfølgelig godtepose. Lurte på om jeg kanskje skulle ha skattejakt når det gjelder godteposene for å gjøre det litt spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå