Gå til innhold

Spådd og det stemmer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørr dere som allerede har flyttet overpå 1.tri også=)

Noen som har blitt spådd gravid av kimby og at det stemte??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter opp litt=)

Skrevet

jepp.. stemte på meg! fikk beskjed om at jeg kom til å bli gravid i juni/juli og jammen satt nurket i juli!:) 11+3 uker på vei idag!:) har blitt spådd ei jente,så vi får se under fødselen!:D ble spådd om flere andre ting som stemmer også.. f.eks jobbsituasjon for mannen min + husbygging..:)

Skrevet

Åh håper det stemmer for da er jag gravid nå, men bare vet det ikke ennå=)

hehe.. har en følelse på at den satt denne gangen, mye fordi vi ikke tok det så høytidelig, har nesten gitt opp...=) men kanskje det da var denne gangen det satt=)

Skrevet

så spennende.. jeg hadde også en følelse at denne gangen gikk det.. du får ha MAAAASSE lykke til da:) hvem spådde deg??nattinatt spådde meg

Skrevet

spå/horoskop inne på din baby.

jeg ble spådd gravid i november,så kanskje jeg også

flytter inn her:-)

Skrevet

Ja det kan jammen meg se sånn ut:-)) Ble spådd av Kimby og Sjaman:-))

Skrevet

å så morsomt Bebis08 med nurk 13.04.08! hvem spådde deg? har blitt spådd at jeg blir gravid i november, så håper dte stemmer. skal teste meg og se om det var sant. krysser fingrene for dere alle sammen:)

Skrevet

Bebis08 med nurk ....

Det var Kimby og Krin som spådde meg gravid denne mnd, mens aurora mente mars-08...

Men som sagt har jeg jo denne følelsen på at ting skjedde, den har jeg hatt siden fredag etter sex=) hehe... merkelig, håpe rbare det stemmer og at jeg snart kan få flytte inn hit=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...