suseduse Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 åssen var det??? satt det to "oppe" sammen med dere? sto det to på papirene?? har nemlig bestemt meg for å ha 2 og lurer på åssen det blir... mener jeg har hørt om flere som har det..
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 har vært i et bryllup hvor bruden hadde to forlovere det her var på en ambasade i utlandet begge to satt med henne der "oppe", men bare én signerte protokollen det skal være to vitner og da er det jo naturlig med en fra hver part
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Hei! Jeg har vært i bryllup nettopp å var en av to forlovere.. Jeg skrev under på ting som skulle signeres, så på papiret var nok jeg "hovedforlover". I kirken var det 6 stoler, så begge forloverne satt der oppe. det ble en ledig stol siden brudgom bare hadde en forlover. Jeg vil anbefale deg til å sette deg ned å prate med begge forloverne, hva du forventer av dem og fordele arbeidsoppgaver på den store dagen. Dette ble ikke gjort med oss å i ettertid skulle jeg ha likt å hatt en sånn prat. Håper dette var noe til hjelp. hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå