chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Noen som har blitt spådd gravid av kimby og at det stemte??
snart-en-liten-spire? Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Hmm.. det lurer egentlig jeg også på... Hun sa at jeg er gravid nå, men det kan jo ikke stemme... Jeg hadde jo mensblødning for to uker siden.. Det hadde ikke gjort noe om hun hadde rett altså
stratosen_er mamma_ Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 jeg har fått henne til å kanalisere meg....håper alt det hun sa stemmer... men jeg må nok vente en liten stund før jeg finner ut av d:) men håper gjør jeg.. hun har lagt ut en link med en del tilbakemeldinger på de hun har spådd...
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 OKay.. jeg ble også nemelig spådd.. hun lurte på om jeg var gravid nå?? Å om jeg ikke var det nå så ville jeg vertfall være det om 14 dager-3 uker... Hadde EL for 3dager siden og IKM neste fredag.. så?? Håper jo det stemmer, man har blitt spådd av tre stk her, to som sa det ville klaffe i september og en i mars-08...
Gjest Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Jeg ble spådd av henne. Hu sa jeg var gravid for to-tre uker siden." dager etter hu spådde meg kom TR. Vet ik om jeg tror så mye på dette med spåingen deres. Ikke heng deg for mye opp i det......
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2007 Nei det er jo mye for morro skyld da=) Kunne være greit å høre om det hadde stemt med noen.. blitt spådd av tre stk her inne, to som sa september og en sa mars-08..=) Min faste spåmann som jeg snakker med en gang i året ca (der stemmer alt) han sa innen februar-08.... Men at det kom til å skje før.=)
Gjest Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Spennende da....Håper det for din skyld at det blir en spire snart.....:-)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. september 2007 Ja du det håper jaggu jeg og=) Føler vi har ventet lenge nå... =) Har vertfall testet oss og alle prøverer fine... eneste vi ikke harfått svar på er utseende til sædcellene til sambo, vet du hva som menes med utseende?
Gjest Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 ja jeg ser at dere har prøvd lenge. Vi er bare i 2 pp.Men har et fustasjonsinnlegg som jeg skrev tidligere i dag.... Anyway...Utseenede på sæd....Nei hvor, hva eller.Nei er ikke sikker på det. det er vell greit så lenge den ikke er grønn..HE HE.Litt humor må man ha innimellom fustasjonene.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 24. september 2007 Hehe, var mye slik jeg og tenkte=) At så lenge den ikke er farget og full av prikker osv.... så er det vel bra=) Har vel funnet ut at utseende har med arv og gener og gjøre=) Så da har jeg fått svar på det.. Så innlegget ditt tidligere... forstår din frustrasjon=) Jeger også noe frustrert, men har en følelse av at ting klaffet denne gangen=)
jentahans Skrevet 24. september 2007 #11 Skrevet 24. september 2007 hun sa en graviditet lå 6mndr fram i tid men jeg ble gravid bare noen dager etter på jeg:) så det stemte ikke helt men gla ble jeg:)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 24. september 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅ, kan ikke det bare bli 5 okt nå da???????????
Lillegull og spiren Skrevet 24. september 2007 #13 Skrevet 24. september 2007 Jeg må få legge til at Kimby er en av de bedre inne på spå sidene. Hun er meget seriøs og treffsikker . Husk at mange av de valgene vi tar i livet,avgjør også hva som skjer rundt oss,så derfor kan man få opp ting so stemmer,men så skjer det andre ting eller at man faktisk mister den lille spiren som faktisk kan være der.. Kimby har hele tiden fått opp graviditet på meg nå,og jeg gikk 5 dager over ikm og i dag kom mensen..jeg pleier aldri å gå over ikm,sså det kan nok være en liten spire som ikke klarte å klore seg fast. jeg har veldig stor tro på kimby.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 25. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 25. september 2007 Tusen takk baas.....=) Håper bare spådommen stemmer jeg=)
Lille trille satt på hylle Skrevet 25. september 2007 #15 Skrevet 25. september 2007 Hei,jeg har blitt spådd av kimby,men det har aldri stemt. Hun har sett at jeg var gravid flere ganger,men det har aldri stemt. Denne gangen mente hun at jeg ikke var gravid, men jeg har fått 3 positive tester denne gangen:) Men hun trenger ikke ha feil på alle.Uansett kan alle ta feil=) Lykke til:)
Dotten Skrevet 25. september 2007 #16 Skrevet 25. september 2007 Jeg har blitt spådd av Kimby for ca ett år siden. Myyyye av det hun sa stemte. Ellers spådde hun meg gravid rundt nå (ikke morro å vite at det skulle ta et år å bli gravid, og jeg håpet virkelig hun tok feil), men ett år har gått og jeg har ikke blitt gravid. Så får vi håpe hun har rett og at jeg er gravid nå, ev. neste pp..... Og hva man tror på får bli opp til hver enkelt
LillyMy+1<3 Skrevet 1. oktober 2007 #17 Skrevet 1. oktober 2007 Hei. Hvor "treffer" man disse spådamene? Har litt lyst til å bli spådd selv:)
Dotten Skrevet 1. oktober 2007 #18 Skrevet 1. oktober 2007 Det er et eget forum langt nede på listen til venstre her, som heter spå/horoskop.... Det hender du får svar der. Ev. kan du sende en mail til Kimby... [email protected] Tror hun svarer gratis på gravidespørsmål fortsatt, men vil du vite mye mer koster det ca 250,- Har prøvd dette, og myyyyye stemte på meg i hvert fall!!!
LillyMy+1<3 Skrevet 2. oktober 2007 #19 Skrevet 2. oktober 2007 Takk, for tipset. Var innom, og ei som kaller seg Sunze fortalte at jeg ville teste positivt i løpet av januar! Håper det stemmer Har nettopp begynt med min andre pp, så har vel en god stund igjen å vente før det endelig klaffer
♥Cherrypie♥ Skrevet 2. oktober 2007 #20 Skrevet 2. oktober 2007 Kimby sa jeg ikke er gravid før nærmere våren.. jeg var jo akkurat blitt det rundt de tider hun spådde meg for en liten stund siden.. om hun er treffsikker betyr det at jeg vil miste spira mi da? Skjønner jo at alt vi gjør påvirker oss selv og det som skjer rundt oss men man kan ikke sluke alt sånt rått! Her er det 50/50..enten er man gravid eller ikke.. Jeg kan jo ikke nå gå rundt å være redd at jeg skal miste spira mi fordi hun sa jeg ikke er gravid..hallo!!! men så er de vel sånn at de synske ikke tar 100% rett hele tida...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå