ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Reiser snart til Spania, og de har ikke babyseng på hotellet Koster visst 60 kr kg å ha med noe ekstra, så det blir jo 5-600 kr hver vei å ta med reiseseng! Lurte på å kjøpe en der nede. Men kanskje noen vet om en man kan kjøpe her hjemme som er lett? Kan ikke være fra nettbutikk, for da rekker jeg ikke å få den før vi drar.
It's all about me Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Phil and ted sin veier 2.5 kg Du kan swe den her: http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=696_757&products_id=1692 Samsonite sin er også utrolig lett, under 3 kg: Den ser du her: http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=696_757&products_id=3705
It's all about me Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 De burde absolutt være mulig å få tak i ivanslig butikk, men husker ikke hvor jeg har sett dem. Tror kasnkje jeg har sett Phill and teds sin på Reflex.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 23. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2007 Takk for tips, Intensity
Gjest Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Er du sikker på at du betaler for babyutstyr da ? Vi har reist med MyTravel noen ganger, og da er vogn, seng og evt bilstol utenom de vanlige kiloene - og man betaler ikke ekstra for dette. Greit å sjekke ut, for å være sikker. Ulempen med de lette sengene er at de ikke er spesielt egnet for større barn som er mobile - siden de ikke har høye, stive kanter.
Mamma med to søte små Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Babybjørn sine er kjempe lette. Kan sikkert se de på babybjorn.se.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 Vi kjøpte samsonite sin før vi dro på ferie sist. Ett lite telt tulla sov i. Lett og enkel å sette opp =0)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 23. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. september 2007 Takker for tips, dere Gikk inn på relex.no på produkter, men fat ikke phil and teds der. Får undersøke litt. Hvor kjøpte du samsonite, solsikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå