Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Vi har vert sammen i 6 år. Har to barn sammen. Han jobber borte , jeg er hjemme alene med barna 14 dager ad gangen. Men når han reiser er det jo travelt med barna og sånn, men jeg savner han ikke på noen annen måte en som hjelp til barna, huset osv.. Liker best å gå ut med venner, og ikke med han. Samtidig er jeg redd for å gå...redd jeg skal angre..kanskje det går over? Er det andre som føler det sånn?
Tally Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Vet om flere som har det tilnærmet slik som deg. Eller rettere sagt: har hatt det slik som du beskriver. Noen syntes til og med at det var best at mannen holdt seg unna, for det ble så mye rot når han kom hjem og alle rutiner med barna ble det bare tull med,osv, osv. Men de lever nu sammen enda, alle som en og virker såre fornøyd. Så de er nok glade i hverandre og vet at livet har sine opp- og nedturer. Du kjenner det vel på deg selv om det er "liv laga" til å fortsette??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå