*spent* Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 .. hvor langt tid tar det før alt dette er ut av kroppen hvis jeg slutter med p-piller? Tenker på alle hormonene og alt i de.. Hvis jeg reagerer på p-piller hvor lang tid før jeg kjenner forskjell? tenker litt på sexlysten som er lav
Nivea30 Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Hei. Jeg mener å huske at det kan ta opptil et år før alle hormonene er ute av kroppen. Hos noen skjer det før, men grunnen til dette vet jeg desverre ikke. Jeg hadde også heller laber sexlyst da jeg gikk på pillen. Jeg synes det endret seg med en gang jeg sluttet på pillen, men dette kan jo ha noe med at det var veldig spennende at vi nå faktisk skulle lage barn. Hehe:)
*spent* Skrevet 23. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2007 ok, har ikke tenkt å prøve å lage barn enda, men blir prøvere til våren;) men har gått på p-piller siden jeg var 15, nå strakt 22 å har bestandig hatt dårlig sexlyst å synes det er så kjedelig me tanke på sambo.. Vil så gjerne "vise" han hvor mye jeg elsker han å vil ha ham.. så tenke kanskje å slutte på pillen å se om det lå noe i det.. Låv å håpe:) Verste er den forb*** mensen, nå hopper jeg mye over den...
Nivea30 Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Kjenner til det der ja. Min erfaring er hvertfall at blødningene ble mindre etter jeg sluttet på pillen, så lov å håpe:) Masse lykke til til våren ihvertfall:)
*spent* Skrevet 23. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2007 takker og bukkker:) hører gjerne hva flere opplevde da de kvittet seg med pillene med stor takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå