Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 PUH!!! Da er det over :-) Dagen gikk kjempefint, Mia var overraskende samarbeidsvillig ved alle forberedelser. Jeg holdt på som en strikkball fra 7 om morgenen til vi skulle dra kl 14. Alt var nøye planlagt med mating og soving så hun ikke skulle sette igang sirenen under seremonien. Men så ville hun ikke sove i bilen...jeg hadde jo planlagt at hun skulle det jeg da. Makan, tror hun at hun kan bestemme selv kanskje? Hehe ;-) Seremonien gikk bra, hun ble litt trøtt og hadde et par sutrefurtegreier, men det gikk fort over med smokk. Synes det var en fin markering i rådhuset, alle var så pent pyntet og jeg fikk noe voldsomt med rusk i øyet ved et par anledninger ;-) Mia sovna med en gang vi kom hjem, så fikk alle voksne spist nydelig tapas (takk for anbefaling om Matspecialen!) og kaker som min kjære familie hadde laget til oss. Hun fikk mange flotte smykker, og har nå så mange at hun knapt trenger flere før konfirmasjon hehe. Så var det rundt på alle fang, og litt gråting må man regne med når det er ansikter man ikke ser så ofte og det nærmer seg leggetid, men alle er så tålmodige og synes bare det er artig med barnegråt igjen (jeg sa de godt kunne låne henne en uke, men det ville de ikke hehe). Mye smil også, hun er jo ei blid og glad jente så mamma og pappa var veldig stolte av den skjønne lille jenta si. Alt i alt en veldig fin dag, vi er veldig fornøyde og nå som alt er ryddet så skal mor bløtlegges i badekaret i minst en time. God natt :-)
Gjest Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Åh, så bra at det var vellykket. Det var jo det jeg sa.. Hun er gullungen når det gjelder! Mia er jo så skjønn! Du fortjener et langt bad og en deilig natts søvn nå! Natta!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Så deilig at alt gikk så bra! Utrolig deilig når det hele er over ja :-) Høres sinnsykt digg ut å ligge i badekaret en times tid, heldiggrisen, men det fortjener du!!! Klem
Millapril Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Gratulerer med vel overstått! Det høres ut som en fin dag og dere har jo all grunn til å være stolte over nydelige Mia! Bra hun tok det som en baby og var snill med dere. Det går alltid bedre enn man tror. Skjønner godt at du er sliten og fortjener en pust i badekaret! Kos dere og nyt den deilige roen som senker seg!
Bellen^2 Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Gratulerer med vel overstått! Så bra at alt gikk knirkefritt og at hedersbarnet og foreldrene fikk en flott dag. Jeg synes også det var en fin og stemningsfull seremoni i rådhuset og sleit også med masse rusk i øyet, det hører liksom med det:) Nå er det bare å ta en velfortjent hvil i badekaret. Og i morgen så er det bare å fråtse i restematen og kakene:)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Hei. Gratulerer så mye med vel overstått. Så flott at alt gikk så bra og at gullet var en drøm. Gjør jo at foreldrene slapper litt av og koser seg også. Deilig når det er overstått. I dag kan du virkelig smake på maten. For jeg synes selv at maten var bedre dagen etter når jeg ikke måtte stresse rundt og sørge for at alle hadde det bra og fikk det de skulle ha. Tenker du koste deg i badekaret i går.
Tussi og Maja Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Gratulerer med vel overstått! Så bra at Mia trivdes, og at dagen gikk bra! Skal jo være en dag å minnes for lang tid fremover:-) Lurer på når vi skal slutte å engste oss så mye unødig? Det går jo alltid så mye bedre enn man tror...
Solstråle72 Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Gratulerer med vel overstått fest! Tenker Mia var solstrålen til alle gjestene deres i går :-) og ikke minst mamma og pappa's!! Flink og søt jente dere har :-) Foran slike arr. er det vanskelig å ikke være nervøs, men som regel går det bra. Vi engster oss litt mye unødig, ja!!! Husker dagen/natta før dåpen til Tobias, alle tankene jeg hadde i hodet da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå