Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, kommet så langt.. er sikker på han kunne spist ennå mer enn det, men jeg syns ærlig talt det holder til kvelden ejg... han får jo vann i tilleg, drikker gjerne enn 20-30 ml, pluss puppesluking etterpå så... driver med middagsintroduksjon nå da ;)

alt bra med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sambo har hatt pc`n...

Bra det da! Vet ikke hva jeg skal gjøre for å få didrik til å spise mer jeg. Han er slitsom om natten for tiden, våkner 2 ganger for mat og er sååå sinna! Trodde det skulle bli bedre med grøt, men nei.. Mulig han er for trøtt når han får kvelds også da, men kan jo ikke begynne noe tidligere, begynner 1830 og han er i seng før 1930. Vet ikke jeg nei. Må komme skikkelig i gang med grøt før vi begynner med middag vi tror jeg.

Litt pes for tiden i og med at han er litt grinette for tiden, mulig det er tenner som gjør det. Kjenner ingenting i munnen, men det kan jo være de som gjør det likevel. Alt bra med dere da?

Skrevet

jada ;) tiø trøst våkner oh denna knerten 2 ggr natta altså.. ell..en gang natt og en gan morgenkvist...

Skrevet

sorry kort sar.. gomlet svinestek :;)

hehehe... ja, skjønner frustrasjonen din... våkner jo to ganger denna og, men myyye bedre enn annenhver time.. . men nå skal det jo sier, 120 ml grøt, vann og pupp før natta.. burde egentlig ha sovet hele natten på et.. me han har høy frobrenning tror jeg... må følge med på vekten hans da :( fkk beskje dom det på 5 mnd kontrollen... men han spiser da så mye, så han må jo ha høy forbrenning

Skrevet

Her må vi følge med vekta pga fedme tror jeg hehe. Spiser ikke så sinnsykt mye da, men har vel ikke forbrenning denne klompen haha!! Han får ikke så mye mat når han våkner på natten da, bare en flaske med 60 ml pr gang han våkner. Planen var å prøve å ikke venne han på mat på natten, men den funker heller dårlig. Siden han sov natten igjennom fra 0-3,5 mnd liksom, men...

Skrevet

jah.. nei, de mener jo gutten min er for liten... mne hva skal jeg gjøre da? han spiser godt, er blid og fornøyd, og har et aktivitets nivå som ikke ligner grisen.. hadde han vært rolig, hadde han nok vært litt rundere.. .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...