Gå til innhold

Hvor er det blitt av SJAMAN?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sett henne hverken her inne eller på msn på lenge joh?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Twig snakket jeg med i dag, så hun er jeg ikke bekymret for:)

Men sjaman derimot:-/

Skrevet

Sjaman lever hun.

Har "sett" henne i dag.

Skrevet

Phuh, det var bra!

Tænk ju pøbis;)

Skrevet

Der var du jo:) Rart med det, kjenner deg ikke i det hele tatt, likevel har jeg savna deg her inne:)

Skrevet

Ååååh det var kjempekoselig å høre!! =)))

 

Det hender jeg titter innom i ny og ne, men har tusen ting i ilden for tiden, og livet bare smiler til en.. blir lite tid til dibbing da ;) *hehe*

Skrevet

eneste jeg husker av sjaman var at hun la ut et innlegg der legen hennes fant en kul i brystet hennes og måtte til sykehuset eller noe for å få sett hva det er fornoe..

Skrevet

Den var til Twig ja, håper alt er bra med Sjaman.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...