Monajenten Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Har ikke sett henne hverken her inne eller på msn på lenge joh?
Monajenten Skrevet 23. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2007 Twig snakket jeg med i dag, så hun er jeg ikke bekymret for:) Men sjaman derimot:-/
Gjest irismor Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Kanskje tatt seg en velfortjent ferie =)
pøber´n & je Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Sjaman lever hun. Har "sett" henne i dag.
Monajenten Skrevet 23. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2007 Phuh, det var bra! Tænk ju pøbis;)
lille je Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Der var du jo:) Rart med det, kjenner deg ikke i det hele tatt, likevel har jeg savna deg her inne:)
Twig Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 Ååååh det var kjempekoselig å høre!! =))) Det hender jeg titter innom i ny og ne, men har tusen ting i ilden for tiden, og livet bare smiler til en.. blir lite tid til dibbing da *hehe*
AnTiLoPeSvIn Skrevet 23. september 2007 #10 Skrevet 23. september 2007 eneste jeg husker av sjaman var at hun la ut et innlegg der legen hennes fant en kul i brystet hennes og måtte til sykehuset eller noe for å få sett hva det er fornoe..
lille je Skrevet 23. september 2007 #11 Skrevet 23. september 2007 Så fint da! Det har du nok vel fortjent:)
lille je Skrevet 23. september 2007 #13 Skrevet 23. september 2007 Den var til Twig ja, håper alt er bra med Sjaman.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå