Gå til innhold

Politiet advarer mot "godterimannen"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter jeg

Skrevet

Takk skal du ha!!!!! Greit å vite sånnt.. Så får man prata med unga om det..TUSEN TAKK!!!!!

Skrevet

Bor du i nærheten du og eller? Vi bor like ved Vennersberg og datteren min går på skole der, mellomstejenta i barnehagen der. Har snakket med dem om det da og det har skolen gjort også. :(

Skrevet

Ja,huff han er i mitt nabolag og lokker barn på min sønns alder!!!!!

Skrevet

Huff :s

Kjenner mange barn rundt omkring der:(

Skrevet

jeg? nei, bor ikke der, bare syns det var viktig å legge det ut da jeg så det :o)

Skrevet

Kanskje jeg har sett deg da! :)

Skrevet

I Kongsvinger. Har blitt observert to ulike steder i byen,og prøvd å lokke med seg mange barn. Heldigvis ingen som har latt seg lure enda! Egentlig burde folk gå "vakt" ute på Vennersberg så man fikk tatt han.

Skrevet

Deg ja. :) Visste om det allerede jeg da, men sikkert noen som ikke har fått det med seg.

Skrevet

Det har du sikkert,jeg har to jenter på ene store avdelingen der:) Du har jo enten på samme avdeling eller den ved siden av:)

Skrevet

Jeg har ei jente på store avd. På Tr.....

Skrevet

Kjempe ekkelt!

barna mine er små og går i barnehagen der, men jeg har faktisk snakket med eldstemann om dette. (vanskelig å vite hva en skal gjøre synes jeg..) Så nå sier han "hvis (når) jeg var liten så ble jeg tatt av en tyv!" hihi. Men jeg tror han har fattet at han ikke må bli med ukjente folk... det er ekkelt.... håper de tar vedkommede snart.

Skrevet

Åja:) Samme avdeling altså:) Hmm...hvem kan det være da? Da leker hun jo med mine jenter da sikkert ,de er jo like gamle. Du vet hvem det er sikkert,M og M.

Skrevet

Ja,sønnen min på 10 er ute og spionerer med solbriller og skinnjakke og ser etter han,og mente han hadde sett han her en dag! (han overdriver fælt også da,men det kan jo være). Har sagt at han mannen er FARLIG,og han skal holde seg langt unna sånne folk,og løpe unna og skrike så høye han kan hvis noen prøver seg på noe.

Skrevet

Ja, en må jo prøve å snakke å snakke med de om det, men det er utrolig vanskelig. De synes også på sett og vis det er spennende, for de forstår vel ikke helt alvoret i situasjonen heller.

Får tro at alle er på vakt, og at vedkommende blir tatt. Det hadde jo vært greit, for hvis en "jager" møkkamannen herifra, så ender det vel med at han dukker opp et anna sted. Jeg krysser fingre for at de tar'n.

Skrevet

Det bor jo mest barnefamilier i det området,egentlig burde man arrangert vakter som gikk i "sivilt",altså som om de bare gikk tur eller noe,i nabolaget der,for å prøve å ta han hvis han kommer dit. Om ikke annet får vi holde øyne åpne og evt få et bilnummer eller noe!

Skrevet

Huff! Er så usikker på hvordan jeg skal ta opp slike ting med min 4-åring!?

Skrevet

Tvillingjentene? Ja det vet jeg hvem er. Da har jeg sett deg! :)

Skrevet

Bare si at han ikke må snakke med mennesker han ikke kjenner,eller bli med noen inn i biler eller hjem til folk. Men så små barn ville jeg ikke stolt på at ville huske på noe sånt. Det gjelder vel å holde et godt øye med dem selv!

Skrevet

Har langt brunt hår, slank. Ja hva skal jeg si.. Går som regel med solhatt eller noe annet på hodet. Hadde to jenter der inntil nå i sommer, da eldste begynte på skolen. Navnene deres begynner på V (eldste) og T (yngste). Har noen ganger med meg en liten i vogn når jeg henter og bringer. :)

(Må gå i dusjen nå, men kanskje vi snakkes!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...