Stratos med 3 barn Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Var i bursdag til en ett åring i går, min sønns kompis dette. Bestforeldrene til bursdagsbarnet var der og kunne ikke rose min sønn nok. Han hadde pene øyne, morsomme uttrykk, flink til ditt og datt og det var ikke måte på. I samme slengen ofret de nesten ikke sitt egent barnebarn to ord eller ett blikk..... Huff, jeg ble så lei meg av hele situasjonen! Noe så trist! Og ekkelt å være i denne situasjonen
yasmina Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Huff , saa kjedelig. da jeg var lita var foreldrene til en venninne av meg slik. De roste meg (?!?) foran henne uten aa si noe fint om henne. Saann typisk " Hvordan gikk det paa gloseproeven din da ?" og naar jeg svarte saa var det " Ahhh, ja alle som hadde barn som deg osv..... " Jeg tror personlig at de oedela henne.... Er jo ikke helt det samme med besteforeldre, men faelt alikevel. Haaper de ikke er slik til vanlig og hvis de er saa maa noe si noe til dem eller iallefall proeve aa veie opp med positive kommentarer tilbake om barnbarnet deres. Og jeg skjoenner godt du syns det var kjipt. Hva skal man liksom gjoere..... Skjoenner godt du syns det var ekkelt.
Stratos med 3 barn Skrevet 23. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2007 Ja, skikkelig trist! Må innrømme at jeg ble så satt ut at jeg bare takket litt avmålt hver gang det kom en ny kommentar..... , men skulle det skje meg en gang til skal jeg gjøre som du foreslår! Ta til "motmæle" og peke på alle de positive sidene til deres barnebarn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå