Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 trenger litt hjelp..i den nye rammeplanen er de jo 7fagområder. men heter det seg at man skal velge noen av disse fagomr å ha med i årsplanen eller skal man ha med litt fra alle 7...? finner ikke noe sted dette står..!
To prinsesser Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Vi har valgt et fagomr i der jg jobber men men vi har vel kommet til at neste år velger vi ikke et spesielt men fletter alle fagområdene inn istedet.. for må jo uansett ha med alle fagområdene.. Men har som hovedtema matematikk nå.. Kansje ik svar på det du lurte på men..
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Du har vel fått årsplan i barnehagen din? Hvis ikke er den nok underveis. Da ser du hvilke fagområder din barnehage skal satse på i år.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 jo det jeg lurte på. vi har også valgt et av omr. som skal ha hovedfokus. men vi skal vel også innom litt av de andre også? finner ikke noe sted det står spesifikt at man skal innom alle omr.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Du skriver at du ikke finner noe sted at det står skrevet at man spesifikt skal innom alle. Hvorfor er det så viktig for deg å finne ett sted dette står nedskrevet??? Er du ikke fornøyd med måten din bhg nærmer seg fagområdene på? Da bør du jo protestere på årsplan da, for dere som er foreldre får jo utlevert årsplan FØR den blir godkjent, for at dere skal kunne protestere. Men altså, HVORFOR er det så viktig for deg å finne ett sted det står skrevet at bhg skal innom alle fagområder?????
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Rammeplanen skal følges av alle barnehager, hvilket betyr at man skal innom alle fagområdene. Så er det vel opp til hver og en hvordan man får dette til, men det kan altså ikke velges bort. Mange velger ett område man fokuserer ekstra på, det betyr ikke at man ikke skal jobbe med resten:-)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 det var da en hissigpropp uten like... jeg jobber selv i bhg og har sittet og skrevet årsplan selv i kveld. derfor jeg lurte på om noen visste, da jeg ikke fant nettopp det i farten. skjønner hvorfor du gidder å svare når du er så jævlig hissig!!!!!!!!!!!! finn på andre ting.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 tusen takk for et positivt svar!! det er slik jeg mente det var, trengte bare en bekreftelse på dette:) sittet med årsplan i kveld. takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå