ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Har hørt det før, men husker ikke det nå... Skal snart reise, nemlig :-)
Gjest Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Libero har de ikke, pampers heter pampers
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 23. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2007 Takk for svar
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 23. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2007 Men da jeg var i Spania i fjor, kjøpte vi Pampers- og det het noe annet. Husker bare ikke hva... *gruble-gruble*
Gjest Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Men er du sikker på det var samme merke da? Når vi var på tenerife så het hvertfall pampers de samme også hadde de tusenvis av andre drittbleier og huggies
Nr-3-i-Magen Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Pampers heter Dotot i Spania. Vi var der i sommer, og det var ingenting som het pampers, men Dodot er akkurat det samme, samme innpakning, samme dekorasjon på bleiene.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 på turiststedene heter det pampers (iallefall på mallorca og i bulgaria(vet at bulgaria ikke er i spania, da, men jeg har vært der og måttet ha bleier også...)...), men i barcelona het det noe annet, men pakka var lik, så jeg kjente den igjen med en gang.
Boogie Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Pampers har jeg og sett hete både pampers og noe annet som jeg ikke husker nå. Men de er rådyre, dvs. jeg tror de er billige i Norge i forhold til andre land. Pampers koster 2-3 ganger så mye som her hjemme. Hvis du skal ha med vogn, legg en pakke eller to i vogna og send den på flyet. Ellers har de lokale merker som er mye billigere, og de er like bra.
Fru-mamma Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 Kom hjem fra Spania i natt. Kjøpte Dotot bleier som var helt lik Pampers=)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 23. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. september 2007 Dodot var det ja!! :-D Men når du sier det- en pakke i vogna er jo utrolig smart!!! Takk for supert tips, altså )
Nr-3-i-Magen Skrevet 23. september 2007 #11 Skrevet 23. september 2007 Vi var i Segovia, og der var det ikke noe spesielt dyrt med Dodot. Tror det kosta 120 kr for ei gigapakke med nærmere 80 bleier, det var minste pakka, så vi måtte legge igjen mange bleier som vi ikke hadde plass til i bagasjen. Kanskje det er dyrere i veldig turistifiserte områder.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 23. september 2007 #12 Skrevet 23. september 2007 Libero har jeg ikke sett her. Men pampers, huggies og dodot er vanlig. Alle de store supermakedene har også sine egne "generic-brand" bleier. Pakningene er vanligvis større her enn i Norge. Skjønner ikke hvorfor dere kaller de drittbleier (he he, med mindre de er brukt da ..) De er da som alle andre bleier? Mange norske babyromper er nok litt større enn de spanske på samme alder så kanskje noen syns de er er mindre. Libero bleiene er jo enorme, jenten min trengte jo nesten en størrelse større bukse når hun brukte de. Kos deg i på ferien din, og ikke la bleier oppta formye tid.. de er kjedelige nok i seg selv om ikke man skal diskutere de opp og ned også (he he, skjønner fremdeles ikke at det er noe som heter bleiedebatten her inne på DIB)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 23. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 23. september 2007 Hehehe:) Sant nok, Lykkeliten Og tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå