embla07 Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Det skulle legges ut en artikkel her om et program som NRK skulle sende i forrige huke. Såvidt jeg husker så var det en dame som hadde tatt doktorgrad om fødsler og overtid. Jeg gikk dessverre glipp av programmet og lurer på om noen vet hvor artikkelen ble lagt ut? Eventuelt hva programmet het, og når det gikk på NRK? Hilsen en som fødte 13 dager på overtid :-)
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 var det kanskje Schrødingers Katt? (eller hvordan det skrives).. om det er et program fra nrk, så ligger det iallefall ute på nrk sine nettsider under nett-tv.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 den artikkelen vet jeg ingenting om da..
HarPrins,FårPrinsesse FØDEKLAR Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/290452
embla07 Skrevet 24. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2007 Takk takk!! Da har jeg fått sett programmet :-) Internett jammen en fin ting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå