tuppa prøvd lenge Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 har hatt en lang samtale med sambo nå og hvis jobben hans tilsier at vi har nok penger(er selvstendig næringsdrivende) så kan vi faktisk prøve så tidlig som desember!:)morro!! han sa faktisk at hadde det ikke vært for jobben og økonomien så kunne vi ha vært prøvere for lengst! dette har han ikke fortalt meg før! og skulle det vise seg at økonomien er bra i november så prøver vi da også, så vi kan egentlig bli prøvere når som helst! så nå skal jeg begynne på folat:)hihi men det kan jo også vise seg at markedet er dårlig i vinterstid og da kan det bli dårlig med økonomien så da kan det hende at det blir utsatt noen måneder. men jeg velger å være optimist og satse på desember!
Nummer tre <3 Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 så gøy! blir kjempe spennede! må begynne på folat snart du da? er ikke lenge til desember da! starter prøvinga i april vi.. gleder meg masse!!!!
tuppa prøvd lenge Skrevet 23. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2007 ja jeg må nok det :)hihihi ja jeg gleder meg masse jeg også!kan vel hende vi er på bli gravid samtidig vi da og kanskje 1 tri:)
Nummer tre <3 Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 nei, det blir vi IKKE det du skal bli gravid i desember du! du skal ikke bruke så lang tid du! Håper ikke du trenger å vente helt til april! men OM vi skulle komme på 1tri sammen så hadde jo det vært innmari kos også da!! åååhh.. blir så spennende at jeg nesten ikke klarer å vente! håper jeg blir gravid på første forsøk.. kroppen min lurte meg med fem dager på overtid denne mnd og jeg fikk skikkelig blod på tann!!
tuppa prøvd lenge Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 hehe! ;)ja jeg skal gjøre det jeg kan for å bli gravid fort som svint! men som du sa, OM det skulle skje så hadde det jo vært hyggelig ! kommer fra samme forum og følger hverandre over til neste forum:) kjenner til det å få blod på tann altså!har vært noen ganger mensen min har vært sein også og har da mer eller mindre tryglet gud om å la det være graviditet;)hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå