Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Nå i noen mnd her så har jeg skrevet noen innlegg. par av dem er blitt svart og det er jeg takknemlig for. men det er for mange som ikke er blitt svart, hvorfor det? fordi jeg er ny her.? i det tilfelle så synes jeg det er litt dårlig gjort da jeg bare prøver å finne noen svar jeg ikke finner andre steder... noen som har ett logisk svar?
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Hei du. Nå vet jeg ikke hva du har spurt om, og jeg kan kun svare for min egen del. Hvis jeg ser innlegg jeg ikke har noe godt svar på, så svarer jeg rett og slett ikke. Tenker at det får heller ble besvart av noen som har peiling! Men det har nok ingenting med at du er ny her, har vel heller noe med spørsmålene kanskje?? Kanskje det er lettere å spørre i ett spesielt forum, hvis det er mulig? Syns selv det, av erfaring. Håper du får svar på det du lurer på etterhvert, for dette er egentlig en veldig bra side, med masse kloke damer!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Hei. Her kommer det nye hver dag, og det er ikke sånn at alle vet hvem aller er her. FOr meg kan 70% av de som er her være nye, for jeg husker veldig få nick. Problemet er vel at jeg ikke føler at jeg kan svare fornuftig på alle spørsmål som blir stilt, og da lar jeg heller være. Er ikke alt man vet svaret på heller. Tror det er mange som tenker sånn. Du får ha lykke til videre. Ikke gi opp. )
SuperGlad Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 spørs hva man spør om det da. Om du spørr om noe ingen vet eller bryr seg om så får man ingen svar, been there done that :-)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 hmm, ikke bra at du føler det slik=/ personlig prøver jeg å svare på så mange innlegg som jeg føler jeg KAN og VET noe om.. føler ikke det er noe vits å svare bare tull og vas på et innlegg der jeg ikke har peiling eller vet svaret på spørsmålet, tror mange her tenker slik.. hva er det du har hatt innlegg om?=)
Gjest Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Jeg vil tro at dette kun er tilfeldig ) Jeg svarer f.eks aldri på ting som jeg ikke klarer å forholde meg til eller ikke kan uttale meg om. Det hele kan også være hvilken tid på døgnet spørsmålene blir stilt, eller hvilken dag i uka f.eks... Har vel ikke så meget godt svar til deg her, for det blir bare en gjettekonkurranse. Men prøv igjen, hvis det er viktige ting du lurer på. Det er unasett ikke sikkert at det finnes folk her som har gode svar å komme med )
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 hmm..si det;) Kan jo være at innleggene dine innholder spørsmål,som ingen vet!? Ikke vet jeg..tror ikke fok lar være å svare for at du er ny,men kansje de ikke får med seg innleggene dine eller kansje ikke finner dem intresang! Vanskelig å si,men det er bare å fortsette å prøve så får du nok svar=)
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 jeg orker ikke å svare på ting som blir spurt om 20 ganger om dagen eller ting som er umulig å svare på ( som : er jeg gravid? ikke fått mensen i går) Ellers svarer jeg ikke om jeg ikke vet svaret rett og slett. Hvem som spør haar ingen betydning. alle er jo ukjente for meg så dette har absolutt ingeting med deg å gjøre nei = )
Gjest Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 Jeg tror alle kan oppleve det slik til tider, men jeg tror at det er slik at om man ikke vet svaret på ting så svarer man ikke! I hvertfall er jeg slik!! Kan jo ikke svare noe bare for å svare noe når jeg ikke vet svaret på ting!! ikke ta så på vei kjære deg!! Fortsett å spør om ting så skal jeg svare om jeg kan det :-))
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 23. september 2007 #10 Skrevet 23. september 2007 Husk at det kommer mange innlegg i løpet av kort tid og hvis det detter langt ned er min erfaring at færre leser og svarer på det. Hvis det går en stund og ingen svarer, prøv og "dytt" opp innlegget ditt :-)
Blacktower Skrevet 23. september 2007 #11 Skrevet 23. september 2007 Jeg er ganske ny her. Hvis man leser litt på eldre datoer her så kan man få svar på mange spørsmål som har blitt stilt og besvart før.
Kristin* Skrevet 23. september 2007 #12 Skrevet 23. september 2007 Sånn for min egen del så svarer jeg på ting jeg føler jeg kan svare på, eller hvis det er engasjerende spørsmål. Jeg vurderer IKKE om jeg skal svare eller ikke ut ifra hvem som spør. Så kanskje du skal "sprite opp" overskriftene dine litt, he he he, kanskje det gir flere svar ?
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 23. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 23. september 2007 Takk og lov Jeg har dyttet opp flere ganger. og jeg har lest meg tilbake på "100 side" for å få svar på flere forum her, men finner ikke ett riktig svar på det jeg ønsket å vite. Men det er fint å vite at man faktisk kan få svar:D spm jeg la ut nå som fikk meg til å bli trist var om en barnevogn. og her går det jo stort sett i emmaljunga bl a. men ser det kommer noen "særinger" innimellom. jeg spurte om en vogn som heter Roadster i fra babydreams.no jeg har googla og spurt litt i barnebutikken her, men de hadde ikke tid til å svare på en som ikke er blitt gravid ennå (som forresten er utrolig dårlig gjort:/ ) men uansett finner jeg ikke svar på hvordan den er i forhold til høyde, bruk, slåsammen og opp og div slikt. og i det hele tatt hvilken alder den vil gå på. jeg spør nemlig ikke bare for meg men også min venninne. hun har fått ett barn men har ikke vogn ennå da hun ikke har funnet en hun liker. http://www.babydreams.no/?page=1230&action=viewEntry&productId=428 er linken med det eneste jeg finner...
Gjest Skrevet 24. september 2007 #14 Skrevet 24. september 2007 Ta å send en mail til Babydreams! Da burde du få svar på mål og vekt etc. og hvis du spør om det er noen butikker man har mulighet til å dra å se på vogna!!! Jeg var inne å kikket på vogna, men kjenner ikke noe til den i det hele tatt... Søkte på Roadster, men fikk bare opp ting med bil! He he Så send en mail til mail til babydreams du, og får du ikke noe ordentlig svar ville jeg blåst i vogna så lenge man må kjøpe det derfra, man burde kjøpe vogn fra et sted med god service!!! Kan hende du får bruk for å kontakte dem senere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå