Nr.2imai08 Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Vi får en liten en når eldstejenta er ca 2 år og 4 mnd. Tror dere vi trenger søskenvogn eller holder det med ståbrett? Vi bruker vogna stort sett til og fra barnehagen og småturer i helgene.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Vi begynte først å bruke bare søskenbrett, men gikk til innkjøp av søskenvogn nå i helgen. På mine to er det 2år mellom. Vi brukte også bare vogn frem og tilbake til bhg., og turer i helgene. Dette gikk bra i sommer, men så om det er kaldere vil min eldste vil gjerne sitte under teppet i vognen. Mine to har også fått en fint søskenforhold og vil gjerne være sammen. Blir ensomt når den ene må gå og den andre får ligge i vogn. Nå bruker vi vognen mye i helgene da. Prøv først uten søskenvogn. Man finner raskt ut hva som passer dere.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Vi kjøpte, men vet ikke om vi egentlig trenger den.. Men fant en på salg. Carena sin. Den kostet 2000,- ny, men fikk den for 800,- og ser på finn.no og de selger jo brukte dyrere enn jeg fikk en ny.. Så jeg tenkte at hvis den ikke blir brukt noe særlig så får jeg igjen det samme som jeg ga for den..hehe Men bruker den innimellom siden jeg først har den da. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå