Gå til innhold

øyakatarr igjen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

var ferdig med kuren for en uke siden.Nå verker øynene igjen.

Var usikker på hva jeg skulle gjøre,men dryppa øynene med dråpene fra sist.Da er han ihvertfall ikke smittsom i morgen. Kan vel ikke være farlig det?var innenfor den tidsfristen for åpnet flaske....Tenkte å stikke innom legen i morgen tidlig.mulighet til å levere han litt senere i morgen.Men vanlig at det kommer tilbake så fort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEg vet ikke helt hva som er normalt. Men jeg minnes at jeg syntes den ene katarren avløste den andre da vår tulle begynte i bhg.

Skrevet

Kan nok fort komme tilbake (eller egentlig ikke forsvinne) om man ikke vasker lenge og godt nok. Samboeren min endte med øyekatar som satte seg i øyet og ikke kom ut som puss... fikk gule "bobler" på det hvite i øyet... Det var ikke så søtt... :o(

Skrevet

Småen her fikk øyekatarr i går ettermiddag.Var på legevakta og fikk noen øyedråper.Der måtte jeg fylle ut et skjema og fikk med et ark hvor det står info om enkel behandling av øyekatarr.Der sto det noe om at hvis det var under tre uker siden forrige gang barnet ble behandlet skulle man ta kontakt med lege/legevakt.

Hvorfor sto det ikke noe om selvfølgelig...

Skrevet

såpass ja,så ikke no skjema jeg...men tar turen innom legen i morgen tidlig.Har nå dryppa øyet,så han kan leveres i bhg i morgen.Vet ikke om det var lurt jeg men men....Sålenge dråpene ikke var for gamle,og ikke bruker de over tid føre jeg har prata med dem kan det vel ikke gjøre store skaden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...