Gå til innhold

HJELP!!!!!!!!!!! Hvor er reseptheftet til ungene? Noen som ser det???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal ligge i skapet på kjøkkenet eller i veksa mi, men gjør ikke det nå. Finner det ikke. Og jeg må ha det. MÅ ha det. Alt av resepter til ungene er i det heftet og nå må vi ha ut medisin.

Kan jo ikke gå til legen å få ny resept fordi jeg har rota bort de de har. Det blir litt for dumt. MÅ finne det.

Noen som kan se det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på badet?

Det er alltid en god idè å la reseptene ligge på det apoteket du bruker.... been there, done that ; )

Skrevet

Hmm...kan de ha falt bak et lite "telefonbord" med en liten skuff? Hehe,må jo prøve å være litt kreativ:)

Skrevet

Skal lete i og bak og rundt vårt telefonbord med skuffer i i morgen.

Noen flere?

Skrevet

Er det noen her i dag som kan se reseptheftet?

Skrevet

Jeg tenkte også badet først. Eller et høyt skap?

Skrevet

Vet ikke om du har funnet reseptene, men her har vi dem stort sett liggende på apoteket så trenger vi ikke og lete etter dem!

Skrevet

HAr leita på badet. Men skal ta meg en tur til.

Har bare ett høyskap i hele huset og der er det ikke.

Men mindre de ligger høyt oppe i det skapet de skal ligge i. Altså at de ligger der bare stukket imellom et sted de ikke skal. Skal lete en gang til (tømmer skapet denne gangen)

Skrevet

HAr ikke funnet dem nei. Tror ikke jeg har dem på apoteket. Lurte litt på om jeg la dem i posen , men har vært inne på boden og leita i posen. Var ikke der.

Men ejg kan jo ha glemt dem på apoteket da. Skal ringe dem for sikkerhetsskyld. Er akkurat som om noe i bakhodet mitt sier at jeg lot dem ligge der, men så tenkte jeg at det var jo ingen mulighet, mankanjo ikke det. Men når du sier det, så kan det jo hende. Men jeg mener jeg titta over reseptene når jeg kom hjem og fant ut at noen var utgått og at jeg måtte huske å få nye, mens andre var det enda noe igjen på. (er noen resepter da).

Skal ha skikkelig leterunde nå.

Flere?

Skrevet

HVorfor ikke la de på apotektet oppbevare respetene dine heretter. Det koster ikke noe ekstra for at de passer på de.

Skrevet

Ja, når jeg bare finner dem igjen så skal de få passe på dem.

Skrevet

Nå går jeg og tømmer kjøkkenskapene. Er fortsatt interessert i å høre om noen ser reseptene til ungene.

Skrevet

De er ikke på kjøkkenet og ikke på apoteket.

HJELP! Nå kjenner jeg panikken tar meg her snart.

Skrevet

FANT DE.

De lå i høyskapet i stua. Så den som tippa på i et høyt skap hadde helt rett. Tenkte ikke på skapet i stua, for der skal de overhodet ikke være. Mennå var de der altså. Takk og lov for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...