Gå til innhold

Lenge siden jeg har vært SÅÅÅ sinna!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kranglet med svigerfar i helgen. Han ble overrasket at jeg fremdeles gikk i pysjen kl. 11.30, og at jeg hadde tenkt til å legge meg samtidig med sønnen min på 2 år.

Jeg hadde vært oppe siden 08.00. Hadde vond i hodet og var kvalm. Og jeg pleier alltid i legge meg med sønnen min i helgen når han tar lur nr. 2 , for da orker jeg å sitte litt lenger opp om kvelden.

Han mente at jeg burde vært påkledd, og ute med sønnen min. Og når han sov, burde jeg gjøre noe annet fornuftig, som f.eks husarbeid. (huset var forresten gjort rent på fredag)

Makan! Er det jeg som er helt dum her???

Kan noen legge dette på skravle for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigerfar har ikke en dritt med dette å gjøre!

Bor dere sammen? Siden han hadde meninger om når du var ute med sønnen din, når du skal sove og bekledning? Kanskje han feks mente at du burde være mer ute med sønnen på generell basis?

Skrevet

Har det vært min svigefar, så har jeg begynt å le. Snudd ræva til han og gått å lagt meg.

Viss han synes at huset ser for møkkete ut, så vis han vaskebøtta.

Nei vet du hva, det har han ingenting med.

Skrevet

Jeg skjønner godt at du reagerte og ble sint!

Skrevet

Du må jammen ha et fint liv hvis dette er toppen av opphisselse for deg :-)

Skrevet

det er nok bare du som ikke er smart nok til å forstå min venn :)

Skrevet

jeg tror jeg hadde sagt, ikke bry deg med hva jeg gjør og ikke gjør, og så gått og lagt meg...

Han har da ingenting med om du velger å gå i pysjen hele dagen om så er....

Skrevet

Jeg hadde bedt ham gå øyeblikkelig, fordi han lukter så dårlig at hele huset som er nyvasket vil måtte vaskes på ny. Og be ham være så snill å gå ned noen kilo, da han gjør deg mer kvalm enn du alt er ved sitt fleskete åsyn.

Skrevet

En løsning på problemet her: la svigerfar ha 2-åringen en uke. Skal se han går i pysjen snart til lunsj han óg !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...