Gå til innhold

hei. spm ang el og pilleslutt. hvor fort gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mulig å få el etter pilleblødning eller må man ha "ordentlig" tr først? sluttet på pillen for 2 uker siden, og om jeg får el denne mnd skal den komme på onsdag (28 dagers syklus)...

men når kommer vanligvis el tilbake etter p-pille slutt? er litt utolmodig, hihi.. men regner med vi må vente en 3 mnd før spira sitter, tidligst

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hos meg gikk d bare 2 pp etter pilleslutt:)

Skrevet

takk for svar, nå ble jeg optimistisk :D kan jeg spørre hvor lenge du brukte pillen før du sluttet? vet egentlig ikke om det har noe betydning da..

Skrevet

hei

jeg er i min 2pp nå og har gått på p-piller i 8år. jeg har vanligvis syklus på 28dager, men første mnd med ordentlig mens var den på 33dager. hvis jeg ikke blir gravid denne mnd blir det spennende å se hvor lang syklusen er denne mnd.

Vet ikke om dette hjalp noe men...

Nå er det tid for Robinson ;-)

Skrevet

Du får eggløsning før diu får mensen på "ordentlig". Men det er ikke sikkert du kan regne den ut i forhold til pilleblødningen. Hos meg gikk det ca 3 uker fra jeg tok siste pillen til jeg fikk eggløsning, og deretter hadde jeg helt normal syklus

Hvor fort du kan bli gravid, kan vel ingen gi noe sikkert svar på, for dette er så individuelt. Jeg har ingen erfaring fra det selv, for jeg slutta på pillen et halvt år før vi begynte å prøve. Nå har vi prøvt i 4 mnd og ingenting har skjedd enda, eller det har vel det da, men mista noen 4-5 dager over IKM i forrige pp.

Du får ha lykke til hvertfall :-)

Skrevet

jeg har gått på pillen i "alle år"!! helt siden jeg var tenåring, og nå er jeg 24.. fikk mensen rett etter pilleslutt= 30 dager.. så begynte vi å prøve, fikk mensen etter 24 dager og så ble jeg gravid etter dette:) så hadde jo heller ikke en stabil syklus:)

men brukte babyverden.no til å beregne el.. gikk ut ifra siste mens som var en syklus 24 dager.. stod at el villle være 9 sept.. vi hadde sex da og nå når jeg får opp termin på babyverden så står det at unnfangelsen skjedde 9 sept;)

Skrevet

rettelse: etter pilleslutt var det en syklus på 30 dager, så begynte vi å prøve da var den på 24 og så gravid:)

Skrevet

oki, takk for svar.. vi får bare prøve og kose oss å se hva som skjer..

lykke til, til deg også :-) håper dere får det til nå! kos deg med robinson ;)

Skrevet

takk for svaret =) håper det blir en liten spire på dere snart, og lykke til dere også, håper dere får det til snart da, og vi også ;)

vi får nok bare kose oss med prøvingen og glede oss over det når det skjer!

ha en fin kveld :-)

Skrevet

du får ha masse lykke til!!:) skulle gjerna ha kost meg med robinson, men har ikke tv3:( hehe..

Skrevet

takk, og gratulere så masse med graviditeten, masse kos fremover nå=)

vi får bare være tolmodige ;)

Skrevet

jeg har det akkurat likt! slutta 11. september, og går bare og venter på el eller tr eller at noe skal skje!! dagene går skikkelig tregt når man går slik og venter!

Skrevet

jaa, det gjør det.. jeg sluttet vell rundt 9. sept. ca tror jeg..vi håper at jeg får el på onsdagen, og prøver som om det =)

lykke til du, håper det går fort for oss begge! :-)

Skrevet

ja, lykke til!

Venninna mi ble gravid sånn ca dagen etter pille slutt...drømmer om at det skjedde med meg og...! smører meg med tålmodighet, og venter og venter...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...